Gå til innhold
Arkivverket

[#83102] Hvor er barna døpt og konfirmert?


Gjest erling t. endresen
 Del

Recommended Posts

Gjest erling t. endresen
LenkeDette ekteparet hadde 7 barn jeg har funnet.1. Petra Engelbertha Karolina f. 1878, Lade, gifter seg i 1899 i Bakke med Murer Einar Leseth, Thjem f. 1878 2. Karl Johan Edvard f. 1880, Sängsås Haltaalen/ Singsås, 1880: 3. Gudrun Svea Signora Lovisa f. 1885, Östersund, gifter seg med Gerhard Frans Waldemar (Young) Stücken f. 28.02.1886 i Nässjø församling, Gøteborg, Sv., gift som ”telefonarbeider”, han d. ...11.19324. Sverre 1888 (?) Hjerpen 5. Frants Henrik Fabian 1891, Trondhjem/ Ila, døde 10 uker gml, gamle Ilen kirke 6. Oscar 1894, Trondhjem 7. Sara Brita 1898, Trondhjem, gifter seg i Ila kirke i januar 1932 Jeg søker etter dåpen til Sverre, Oscar og Sara Brita. Jeg har heller ikke funnet noen av barnas konfirmasjon.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen

Takk for godt tips, Laila! Jeg fant han der, døpt Sverre Emanuel Karelius, f. 27.09.1888.Nå gjenstår det å finne dåpen til Oscar, som skal være født i Trondhjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.