Gå til innhold
Arkivverket

[#83104] Fantefortegnelse


Gjest Kathe E Marsvoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Kathe E Marsvoll

Jeg finner bare for 1845. Etter nye opplysninger om slekt så hadde det vert moro å lese i den for 1862 og se om det går ann å nøste litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Jeg mener fantefortegnelsen 1862 har vært på Slektsforumet, men nå finner jeg den ikke igjen der. Jeg fikk en privatmelding fra noen på Slektsforumet for 3-4 år siden, hvor det var lagt ut lenke til denne. Så kansje du finner den om du søker på Slektsforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kathe E Marsvoll

Hei Aud. Takk skal du ha. Linken var helt grei. Takk til dere andre for hjelp også. Det er flaks at jeg leser dansk i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonny Mydland

Hei, Kathe! Vet ikke om du har vært innom sidene mine på nettet, men du kan jo sjekke om der er noe av interesse: http://j-mydland.net. For øvrig holder jeg på med anetavlen din, men må ta det litt innimellom jobben her... :-) Beste hilsener Jonny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.