Gå til innhold
Arkivverket

[#83105] Jeg kan gjøre oppslag i dødsannonser for Stavanger og omegn 1916 - 1930


Gjest Johan Arthur Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Chris Bingefors

Kan du finna:Antoinette Bergitte Johansdatter gift Schauger. Född 1836, död troligen i Stavanger. Maken död 1915 i Stavanger, Svante Conrad Schauger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Hansen

Hei Johan,har en Hans Hansen f.1845? og kona Bertha Thomasdatter f.1848.Jeg leter også etter dødsfall på etternavn som Støreng og Støring.Når du har tid kan du se om du finner noe om dem?mvhTore Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Har Berta et fornavn til f.eks Karine? - og har du navn på noen barn. Det er veldig mange som heter Hansen. Støreng eller Støring har jeg ikke funnet noe om. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Da tror jeg at det er Bertha Karine sin dødsannonse. Severin og Karine er vel fornavn og ikke mellomnavn selv om dette ikke betyr noe som helst i denne sammenheng. Berta er sannsynligvis født i 1844 og ikke i 1848. Her kommer annonsen: Mvh. Johan Arthur Hansen

bilete10758.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Hansen

(61)Det har du helt rett i og takker for den.Disse er noen av min kones aner og hennes nå avdøde far var født på Karmøya.Igjen Takk og du ønskes ett riktig Godt Nyttår.mvhTore Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signe Marie Solheim

Det hadde vært flott om du kunne finne Ingeborg Aarskog (1901-1919). Familien bodde på Høiland - vet ikke om det er innen 'ditt' område? Ingeborg hadde forresten også søsken som døde små rundt den tiden. Så hvis du finner andre Aarskog, så er det interessant også. Mvh Signe Marie Solheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Jeg fant ingen med navn Aarskog og forklaringen kan være dette: • For bokstaven AA/Å mangler side 681-695. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Finn Bratland

Jeg lurte på om det foreligger dødsannonser for: Elias Andreasen født 1874 Anna Andreasen født 1875 Ingeborg Andreasen født 1899 Agnes Andreasen født 1901 Kristine Andreasen født 1904 Andreas Andreasen født 1904I 1910 bodde de i Buøen 76 StavangerPå forhånd mange takk. mvh. Finn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Bratland

Jeg lurte på om det foreligger dødsannonser for: Elias Andreasen født 1874 Anna Andreasen født 1875 Ingeborg Andreasen født 1899 Agnes Andreasen født 1901 Kristine Andreasen født 1904 Andreas Andreasen født 1904I 1910 bodde de i Buøen 76 StavangerPå forhånd mange takk. mvh. Finn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Beklager, det var ingen med disse navnene og da er det mulig at de er døde utenom dette tidsperspektivet enten før 1920 eller etter 1930. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Jeg har lenge uten hell lett etter en person i Stavangerområdet og lurer på om du kan gjøre et oppslag for meg ? Et slags skudd i blinde.Oscar Anton JuliussenPå forhånd takk !Hilsen Litta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.