Gå til innhold
Arkivverket

[#83127] Bygdebøker Vaksdal og Modalen kommune


Gjest Rolf Erik Veka
 Del

Recommended Posts

  • 2 uker senere...
Gjest Odd Roar Aalborg

Anbefaler interesserte å bruke diskusjonsforumet der også, som etter min mening er et meget bra tiltak. Savner imidlertid en direkte lenke til dette på hovedsiden. Nå ligger det litt mye skjult under 'bygdebøker'. Det bør være nok med ett museklikk for å komme inn på det -- ikke to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Eg trur bygdeboka for Modalen låg på nett for nokre år sidan, men eg har ikkje funne ho dei sise åra. Ser at fødselår ikkje er tatt med på yngre personar. Under eine fetteren min står det 1 barn (han har 4, men det ser ut som om dei berre har med ho som er fødd 1967, ikkje dei som er fødde på 70- og 80-talet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Sværen

Modalen var på nett, er borte no, diverre !Ein av grunnane til at yngre folk manglar, er at bygdeboka frå 1976 er den som no er vist på nett.Nye opplysningar er lagt til sidan 1976, noko retting og difor fekk Modalen ei ny bygdabok i 1984.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.