Gå til innhold
Arkivverket

[#83153] Karen Jensdt. Havdal og Marie Jensdt Havdal etterkommere


Gjest Anders Rofstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Anders Rofstad

hei.Karen Jensdt er eldste barn av Jens Sivertsen Havdal og Anne Olsdt. Hun ble født på Melhus i S-Trøndelag 28/09 1861Kildeinformasjon: Sør-Trøndelag fylke, Melhus, Ministerialbok nr. 691A08 (1852-1861), Fødte og døpte 1861, side 162. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2411&idx_id=2411&uid=ny&idx_side=-165>Lenke Permanent bildelenke: Lenke familien flyttet en del rundt, og finner de igjen både i Avaldsnes og Ulvik.I 1891 finner jeg igjen Karen i Mo i Telemark;Lenkeher bor hun sammen med Mann, Christian Johansen og sin yngre søster, Marie.i tellingen for 1900 har familien flyttet til Hollen;Lenkeher bor hun sammen med Mann og to barn, Oline, f i 1891 og Thomas f i 1894.og her forsvinner alle spor. dvs, nesten alle spor. I FT 1910 finner vi en Kristian Johansen i Hollen;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iver Mosvold

Du har nok oversett at Karen døde i Holla. 22.juli 1902 Lenke .(Nå sjekket ikke jeg mer i denne kirkeboka. - Så det kan vel tenkes at også Thomas og Oline kan være der?)IM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anders Rofstad

Hei Iver..det hadde jeg oversett ja.. Takker så meget.. :-)får gå igjennom boka en gang til, på jakt etter barna.takk igjen :-)mvh Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anders Rofstad

Hei Igjen.. flere dager med intens leting uten å komme noen vei.finner ikke sopr etter hverken søsteren eller barna...noen på 'dagens skift' som kjenner noe til disse? mvh Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.