Gå til innhold
Arkivverket

[#83168] Søker etterslekt.


Gjest Finn Sollien
 Del

Recommended Posts

Gjest Finn Sollien

Ments Adolf Andersen f. Nymoen under Jerpset i Eidskog 15. apr. 1877. Giftet seg i Tovdal kirke 22. des. 1905 m. Anne Marie Hansdatter f. 26. okt. 1883 i Tvedestrand. Paret bodde på Fjærklev i Holt da deres barn som er kjent ble født: Betzy 25. sept. 1906, Arne 1. juni 1908 og Harriet 30. okt. 1910. Mulig at det er denne Harriet som døde 9. sept. 2004 i Arendal, da gift Jørgensen. Er det noen som kjenner til nålende etterslekt. Kontakt meg på (fisollie()online.no)Mvh. Finn Sollien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne K. Landholm

Hei ! Ved å ringe kirkevergens kontor kan du få opplyst hvem som er fester av gravplassen, det er jo som oftest en nær slektning.Mvh. Anne Landholm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Sollien

Jeg har bestilt mikrofilm av Agderposten tidligere, bl a. før å søke i den etter dødsfall annonsen til Karelius Andersen: Karelius var onkel til Betzy og bodde i Vennesla. Har søkt på Gravminner etter foreldra til Betzy, uten å finne noe. Betzys far Ments Adolf Andersen var onkel til min kones mor. Mvh. Finn Sollien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.