Gå til innhold
Arkivverket

[#83176] Anton Larsen og Karoline Bolette Arnesen, når/hvor død?


Gjest Gaute Zøllner
 Del

Recommended Posts

Gjest Gaute Zøllner

Anton Larsen og Karoline Bolette Arnesen gift 6.7.1884 i Kampen krk. Lenke (De får barn Ludvik Sverre døpt i Kampen krk 1883 og Elfrida Mathilde døpt i Grønland krk 1886.) Jeg prøver å finne når Anton og Karoline dør, uten hel.De er ikke å finne i ft1900 og heller ikke i ft1910 for Oslo. Jeg har lett i døde på Kampen og Grønland fra 1886 - 1900. De er som sunket i jorden, men hvor?Gaute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gaute Zøllner

Hei, og takk alle sammen. Ragnhild Amalie hadde jeg ikke fått med meg tidligere. Vanskelig å finne alle i Oslo når de flytter på seg for hvert år. Mange krk å velge i. Det er Elfrida som er min bestemor. Har ikke funnet giftemålet enda, tror det er 17.9.1906. Denne datoen sto i margen(Rikshospitalet)da min far ble født.Gaute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gaute Zøllner

Carsten(3), merknaden, kan det kanskje tyde på at han har reist til USA? Mange gjorde det på den tiden. Hvis han er i Norge har han muligens giftet seg på nytt igjen.Gaute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rita Andreassen

Hei. Det er en Anton Larsen fra Nes i Rom. som drar fra Kristiania til La Cross, Wisc. i 1888. Han er født ca 1862. Får ikke til å lage lenke.Rita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.