Gå til innhold
Arkivverket

[#83186] Geni


Gjest Helge Hålåsæter
 Del

Recommended Posts

Gjest Helge Hålåsæter

For litt siden fikk jeg følgenede melding fra GENI : X is your second cousin once removed's husband's first cousin wife. Som et lite forsøk for et par år siden registrerte jeg mindre enn 100 personer. Nå kan jeg knapt nok følge med i svingene. Men det går an å melde seg av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Å, det er ikke ordene first removed, first og second cousins det gjelder. Vet da det etter flere tiårs korrespondanse med slekter fra USA. Det er bare antall ledd som ryster meg. Det er bare til skrekk og advarsel sett fra mitt synspunkt. Det kan jo for noen være bra å få slektningers, slektningers slektninger ? (I går fikk jeg forespørsel om eventuelt være med å slå sammen to store tre - )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Jahren Mathisen

Jeg har ikke fått noen forespørsler. Kan ha noe med at jeg bare har lagt inn rundt 70 personer å gjøre. Holder igjen til de finner en løsning for gedcom- import.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.