Gå til innhold
Arkivverket

[#83191] vedr. knut knutsen


Gjest Trond Strandhaug
 Del

Recommended Posts

Gjest Trond Strandhaug

Etterlyser mitt opphav, min forfar Knut Knutsen, f. ca 1722 i ?. Han giftet seg med Marte Hansdatter, gift 24-Jan-1764 i Vinger, Hedmark, Norge, f. 0-___-1747 i Haug, Søndre Sæter, Vinger, Hedmark ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bjørn løkken

Hei Trond det ser ut som vi har de samme forfedre .Men har desverre ikke stort mer informasjon om dem enn det du har .Hvem av barna deres stammer du ifra ?Vi får håpe det finnes noen der ute som kan hjelpe ossmvh. Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bjørn løkken

Trond : Har vært inne på DIS og sett ditt innlegg der og der ligger det mer informasjon enn hva det gjør her i innlegg nr. 1Mitt forslag til deg er at du sammenfatter informasjonen du har både fra DIS og forumet her på en oversiktelig og grei måte og at du oppretter en ny tråd med en ny tittel over samme tema .Tittelen og formulering på tråden er viktig for å treffe flest mulig potensielle hjelpere som får lyst til å hjelpesend meg gjerne en mail hvis du vil : bjoernler@live.nomvh. Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Strandhaug

Det mangler noe info her. Dette tiltross for at jeg kopierte det ene innlegg ved nytt innlegg i Digitalarkivet. Etterlyser opphavet til min forfar Knut Knutsen, f. ca 1722 i ?. Han giftet seg med Marte Hansdatter, gift 24-Jan-1764 i Vinger, Hedmark, Norge, f. 0-___-1747 i Haug, Søndre Sæter, Vinger, Hedmark, Norge, (datter av Hans Israelsen og Anne Jakobsdatter) 29 sep 1747 i Vinger, Hedmark, Norge, d. 0-___-1809 i Spetalen, Vinger, Norge, Hedmark, Norge, gravlagt: 5 apr 1809 i Vinger, Hedmark, Norge. Knut døde 0-___-1803 i Stormyra, Øvre Sidselrud, Vinger, Hedmark, Norge, gravlagt: 16 jan 1803 i Vinger, Hedmark, Norge. Knut døde som legdslem 81 år. 71 år i 1801.. Barn: 2. i. Knut f. 0-___-1766. 3. ii. Hans f. 0 ___ 1771. iii. Anne Knutsdatter, f. 0 ___ 1777 i Stormyra, Øvre Sidselrud, Vinger, Hedmark, Norge, d. 0 ___ 1785 i Stormyra, Øvre Sidselrud, Vinger, Hedmark, Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Strandhaug

Ser ut som Knut og Marthe bodde hos sin sønn og svigerdatter i 1801. Hedemarken Wingers Sidselrud Hans Knudsen Mand 37 Begge i første ægteskab Olia Eriksdtr Hans kone 23 Begge i første ægteskab Ragne Hansdtr Deres børn 3 Anne Hansdtr Deres børn 1 Knud Knudsen Mandens fader 71 Begge i 1ste ægteskab Nyder almsse af sognet Marthe Hansdtr Hans kone 56 Begge i 1ste ægteskab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.