Gå til innhold
Arkivverket

[#83248] Hvor ble det av oldefar Bernt Andersen Wien/Vien fra Gran på Hadeland?


Gjest Hanne Wien Berghagen
 Del

Recommended Posts

Gjest Hanne Wien Berghagen

Er det noen som kan hjelpe meg med noen opplysninger om Bernt Andersen Wien? alt av interesse...Han var født 15.05.1882 på Gran og jeg vet at han fortsatt bodde der i 1896. Han skal ha giftet seg i 1910 med Gudrun Andersen Wien (født Karlsdatter)fra Nannestad. Hun finner jeg i folketellingene for 1910 men ikke han??? ikke finner jeg noen opplysninger om når/hvor de giftet seg heller. Det eneste jeg vet er at han døde i Tinn- Telemark i 1920 og er også gravlagt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg undres på om dette kan være den Bernt Andersen du søker i 1900-tellingen? LenkeHar lett i Gran etter en passende kandidat i 1900-tellingen uten hell til nå.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Lurer på om dette er den Gudrun Karlsdatter som her konfirmeres i Nannestad? LenkeHun har i såfall et mellomnavn, som kan hjelpe med søk i 1910-tellingen?Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Her tror jeg at jeg har lokalisert denne samme Gudrun Jonette Wien som gift i 1910-tellingen , ektemannen oppholder seg da muligens et annet sted, for han ser ikke ut til å være registrert på samme adresse? LenkeFødselsdator er ikke alltid riktig registrert på 1910-tellingen. Hennes navn passer jo bra med den konfirmerte i Nannestad.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Wien Berghagen

Hei Gunn Huglen. Takk for svar...De personene du har funnet er de rette, så da vet jeg at Bernt fortsatt bodde på Hadeland i 1900... men det største mysteriet er hvor han har gjort av seg etter at han giftet seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Jeg fant ikke Bernt eller Bent (ved dåp og konfirmasjon) Andersen verken i 1900 eller 1910. Kan du legge lenke til 1900 der du mener han er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.