Gå til innhold
Arkivverket

[#83249] Dødsmelding Bergen 1935 (Michelsen)


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Unni Michelsen døydde i Bergen 28.12.1935 - pag. 266Eg mistenker Unni for å vera fødd 23.11.1872. I so fall var ho gift med Bernt Michelsen.Om dette er ''rett'' Unni, er det mogeleg å få greie på:* Yrkestitel til Unni ved dødsfallet?* Oversyn over ervingane hennar?* Finst det spor etter mannen Bernt Michelsen - dødsfallet hans? Er han kan henda den Berent Michelsen som døydde 27.6.1934 - pag. 25?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Yrkestitel til Unni ved dødsfallet? 'vævers enke'.Oversyn over ervingane hennar? sønnene Olaf og Bjarne, begge Bergen.Finst det spor etter mannen Bernt Michelsen - dødsfallet hans? Berent Michelsen, som døydde 27.6.1934, hadde enke Unni og barn Olaf og Bjarne. Han var 'fabr.arbeider'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for nyttige og spennande opplysningar! So var det altso ''rett'' person, og no ser eg sjølvsagt at eg gløymde eit spørsmål...:* Kvar i Bergen budde (døydde) Unni og Berent?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg ser at huslyden i 1924-1925 var busett i Solheimsgaten (Lenke). Eg trudde Solheim var ein del av Årstad, men eg tek truleg feil...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.