Gå til innhold
Arkivverket

[#83254] Digitalarkivet takker


Gjest Yngve Nedrebø
 Del

Recommended Posts

Gjest Yngve Nedrebø

I 2010 kom det en epost til redaktøren med spørsmål om det ikke burde gis en form for premie til den eller de som i sterkest grad hadde demonstrert hjelpsomhet og innsatsvilje for brukerne av Digitalarkivet.Det er mange som bidrar til at Digitalarkivet får stadig mer stoff å legge ut, og for å holde oppe en svært høy standard på tjenestene i Brukerforumet. En stor takk til alle som bidrar!Ideen om å hedre var god, og vi bruker anledningen til å peke på to som i 2010 (og tidligere) har bidratt sterkt:Jostein Mediaa, som nå har sendt oss mer ennr 260 filer for utlegging i Digitalpensjonatet, og Carsten Schanche, for utrettelig å tilby hjelp til oppslag i sitt åpenbart rikholdige bibliotek.Diplom og en liten bokhilsen er sendt til dem.

bilete10688.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Dette kom svært overraskende på meg, men desto hyggeligere var det. For meg er det bare en glede å kunne hjelpe til med oppslag i mine bøker. Jeg vet det er mange som ikke har muligheter til bibliotekbesøk av forskjellige grunner.Tusen hjertelig takk og riktig god jul.Carsten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg slutter meg til og vil gjerne ogso inkludere Yngve Nedrebø i krinsen av hjelpsomme personar!Ein riktig god jul vert ønskt frå eit absolutt vinterleg Sør-Tyskland!Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anne julie engmo

Gratulerer med velfortjent heder til begge to! Jostein Mediaa for alle de nyttige registreringene som er utlagt i Digitalpensjonatet og Carsten Schanche for sin alltid hyggelige hjelpsomhet her på debatten ! God jul til dere begge,og samtidig også til Yngve Nedrebø og dere alle som jobber for at vi som brukere stadig får det enklere å finne fram til våre aner :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rigmor Waler Iversen

En skikkelig hyggelig og vel fortjent oppmerksomhet!En stor takk til Digitalarkivet for alle mulighetene dere gir oss også :o)Mvh og *Smil* fra Rigmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Jeg er veldig imponert av alle som helt uselvisk bidrar til vi kan finne våre aner. Disse to gjør en uvurdelig jobb for miljøet og fortjener en stor takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Jeg er veldig imponert av alle som helt uselvisk bidrar til vi kan finne våre aner. Disse to gjør en uvurdelig jobb for miljøet og fortjener en stor takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tove Tjøstheim Eek

Jeg stiller meg i rekken av gratulanter , neier og sier tusen takk for all hjelp fra alle her på Digitalarkivet .Samtidig vil jeg få ønske alle en god jul og et godt nytt slektsgranskings år . Hilsen Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Nyløkken

Gratulerer til dere begge!En svært velfortjent heder av to som bidrar til hjelp for alle oss andre.Hjertelig god jul til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Arctander

Jeg gratulerer jeg også! Jeg har jo også lagt merke til at Jostein er en ivrig utlegger, og at Carsten velvillig og meget raskt slår opp i bøkene sine! Velfortjent heder til dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigrid Ellen Nilsen

Hei!GRATULERER!Dette var virkelig velfortjent!!! Maken til hjelpsomhet skal man lete lenge etter!!! Jeg vil benytte anledningen til å si TUSEN HJERTLIG TAKK OG EN RIKTIG GOD JUL! Mvh. S.Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.