Gå til innhold
Arkivverket

[#83258] Karl Hjalmar Olsen Tune


Gjest hilde roos
 Del

Recommended Posts

Gjest hilde roos

Karl Hjalmar Olsen f 22/5 1882 Tune.Han giftet seg med Ragna Julie Olsen f 10/7 1881. De giftet seg 30/8 1908 i Tune kirke.De fikk sønnen Olaf Olsen(Gjerluagsen) f 20/3 1909 Sarpsborg.Han giftet seg med Ingrid....? f 10/3 1913 men jeg vet ikke hvor.Er det noen som vet når de giftet seg og hvor? Har funnet Olaf og Ingrid gravlagt på Sarpsborg Vestre Tune.Mvh Hilde Roos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Nyløkken

Er det yngste bror som gifter seg her (nr 104), med mellomste bror som forlover? Kildeinformasjon: Østfold fylke, Sarpsborg, Lysningsprotokoll nr. 4 (1935-1947), Lysninger 1936, side 15. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=3218&idx_id=3218&uid=ny&idx_side=-18>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hilde roos

Hei takk for svaret. Stemmer det at det er av de jeg leter etter men han er ikke yngst.De er 4 brødre til.Olaf som nevnt over.Erling f 23/2 1912, Per f 10/1918 og Rolf f 4/9 1910 som jeg fant i går.Per har jeg funnet gift 1945 men de øvrige har jeg ikke funnet.Mvh Hilde Roos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.