Gå til innhold
Arkivverket

[#83267] Barna til Gullik Jakobsen (1852-1917) og Gunhild Marie Hansdatter (1846-1918)


Gjest Jan Søstuen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Søstuen

Gullik f. 8.10.1852 på Brekke-Dammen i Kodal. Døpt 31.10.1852 i Andebu. Gunhild Marie f. 8.6.1846 på Holand i Andebu og døpt 28.6.1846 i Andebu.De fikk barna:Johan Hartvig Gulliksen f. 9.3.1876 på Hafsås, KodalAnders Kristian Gulliksen f. 26.11.1880 på Skorge, Kodal. Han ble gift med Marte Gundersdatter Søstuen og de bosatte seg på Hof i Vestfold. Her har jeg rimelig god oversikt over etterkommere.Anna Lovise Gulliksen f. 26.6.1884 på Rismyr, Kodal.Marie Helene Gulliksen f. 11.10.1887 på Dyrsø, Arnadal, Stokke. Hun giftet seg med Amund Gundersen Søstuen fra Elverum og bosatte seg der. Her har jeg god oversikt over etterkommere.Jakob Gulliksen f. 31.10.1890 på Dyrsø, Arnadal, StokkeEr det noen som vet hva som skjedde med Johan Hartvig, Anna Lovise, og Jakob? Vil gjerne komme i kontakt med etterkommere og vite mer om hva som skjedde med disse tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anne julie engmo

Var jo klokkerboka jeg la inn lenka fra !! Det er visst bare den som inneholder vielser i Andebu 1910,tror jeg. Ser ut til at Hans og Anna bosetter seg i Arnadal,i 1911 får de sønnen Jakob Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Søstuen

Her var det mye interessant. Da har vi i alle fall to til av barna som ble gift og fikk etterkommere. Jeg forsøkte i første omgang å finne barna som konfirmerte, men det ser ut til at Gullik og Gunhild flyttet litt frem og tilbake mellom Stokke og Andebu.Det kan kanskje tyde på at Jakob er død i 1911 ettersom Hans og Anna gir sønnen dette navnet. Jeg finner heller ingen Jakob eller Jacob Gulliksen i FT1910. Han kan jo også ha utvandret til Amerika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.