Gå til innhold
Arkivverket

[#83275] Anna Stina Nilsdotter fra Grums, født 4. november 1843


Gjest Trond Øivindsson Lunde
 Del

Recommended Posts

Gjest Trond Øivindsson Lunde

Hun var fra Norra Vålåsen i Grums og i følge husforhøret flyttet hun til Norge 10. januar 1879. Men hvor flyttet hun ?. Kan ikke finne henne i 1900 eller 1910. Hun hadde 2 søsken; Lars 2. september 1841 som kom til Søgne og Eva Sofia 9. januar 1837 som kom til Vestre Moland. Takknemlig hvis noen vet noe om henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Øivindsson Lunde

Det er mulig at Anna Stina bodde i Moss, eller annet sted i Østfold, og jeg mener å ha hørt at hun døde tidlig på 1930-tallet. Men det er jo merkelig at det ikke er mulig å finne henne i noen tellinger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom Larsen

Hvis farsnavnet skal være Johansdtr er det mulig at Martha Marie er søster til Johan f. 1871 og da spørs det om ikke det er samme familien som bodde i Sweigaardsgt i 1900 og 1910. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Øivindsson Lunde

Mulig. Men den Anna Stina i Oslo er ikke den jeg søker, så det sporet er dødfødt. Min Anna Stinas far het Nils Andersson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.