Gå til innhold
Arkivverket

[#83287] Carl Johan Andersson, fødd 1836 Funbo församling, Uppsala län, Sverige - opphav?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ifølgje kyrkjeboki for St. Petri sokn i Stavanger (Lenke) so vart svensken Carl Johan Andersen gift der 27.9.1881 med enkja Gurine Henriksen.Carl Johan seiest vera fødd i Funbo församling i Uppsala län i Sverige 18.8.1836, men han hadde attest frå Stafnäs församling i Värmland! Han var eller fargarmeister og budde 1881 i Førde! Faren var vognmann Anders Andersson.Kan nokon med tilgjenge til dei ''rette'' svenske kjeldene hjelpa meg stadfesta dei opplysningane som er attgjevne over:* At Carl Johan Andersen var fødd i Funbo församling i Uppsala län 18.8.1836 - eventuell ein nærare namngjeving for bustaden til foreldri?samt finna ut følgjande:* Fulle namn på foreldri hans?* Føde- eller oppvekststaden til foreldri?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Hei, Lars E.Carl Johan Andersson, f. 18.08.1836, døpt 21.08.1836 i Funbo av foreldre torparen i Rödgrind, And. Andersson og hustru Anna Persdotter, hun 41 år. Kilde [Funbo C:5 (1833-1871) bild 9]På Rödgrind finner vi familien:Far f. i Kihl 23.11.1796, mor f. i Lena 23.02.1795.Barn:Anna Stina f. 22.12.1818 i Lena 22.12.1818Brita Cajsa f. i Stafby 09.12.1821Anders f. i Kihl 11.02.1830Per f. i Lena 19.01.1833Carl Johan 18.08.1836Kilde: Funbo AI:11 (1837-1843) Det er det jeg har til nå - skal avgårde.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Hei igjen.Jeg fant ut Anna Persdotter er født 23. september 1795 (ikke februar). Jeg fant dåpen hennes i Lena og faren hennes var bonde i Åhrby i Lena. Farens dåp har jeg ikke funnet ennå.Lysning for foreldrene i Lena 18. april 1819: 'Bonde Sonen Anders Andersson från Klyfvinge i Kihls Socken och Bonde Dottren Anna Persdotter i Åhrby'. Vigd 6. juni 1819. Kilde: Lena EI:1 (1806-1847)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Har sett litt til etter farens dåp, men finner dessverre ikke ut noe mer. Om jeg skulle finne noe i flyttelistene, kommer jeg tilbake med det. :-)Ha en riktig god jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Anne-Lise for kjempefine innlegg med nyttige og verdifulle opplysningar om denne huslyden!Opphavet til denne huslyden ser ut til å vera godt dokumentert, men det er eitt punkt som framleis er uklårt:* Det ser ut frå vigselsattesten i Stavanger frå 1881 som at Carl Johan delvis voks opp i Stafnäs i Värmland. Kan det tenkjast at heile huslyden flytte dit? I so fall, kva år?Nok ein gong hjarteleg takk til deg, Anne-Lise, og frå Sør-Tyskland sender eg deg mine beste ønsker for ei God Jul og eit Godt Nytt År 2011!Med venleg helsing,Lars E. Oyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.