Gå til innhold
Arkivverket

[#83298] Flygaren Tryggve Gran


Gjest Frode Myrheim
 Del

Recommended Posts

Gjest Frode Myrheim

Det er greitt nok at Trygve er oppført i denne databasen, men så er spørsmålet mitt. Kor har dei denne innføringa frå? Han er ikkje innført i Domkirka. Det er nemleg ingen dåp i Domkirka 24. august. Er det nokon som kan vise til innføring i originalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarl V. Erichsen

Dette kan kanskje hans sønn, Herman G. kommentere? Jeg regner med at det er familien selv som har gitt opplysninger til gravstøtten (som altså i følge Dis' gravminner viser f. 1889).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Har noen funnet denne familien i FT 1900 og 1910 ?Den Trygve Gran Kroepelien jag fant i de to tellingene var sønn av Jacob og Dagny Kroepelien, og alstå ikke rett person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frode Myrheim

Eg såg ikkje at databasen har rett år, nemleg 1888. Eg ber om orsak for det, men det er jo litt rart dette her. Elles er den eldste dottera, Johanne, som er nemnt i folketeljinga i 1891 (sjå 7) ikkje frå ekteskapet med Jens Gran, men med eit ekteskap med cand. jur. Johan Koren[url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5777&idx_id=5777&uid=ny&idx_side=-18>Lenke Denne Johan Koren må ha døydd ein gong i perioden 1872-1875, da Karoline Sofie no var gift med Jens Gran i Askøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frode Myrheim

Ut i frå fødselsår og dato 5. juli 1848 i 1910-teljinga (7)samt søk i Familysearch ser det ut til at Karoline Sofie er ei dotter av Real Olsen Olberg og kone Lina. Karoline Sofie er født 7. mai og døypt 16. juli 1848 i Gamle Aker kyrkje Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.