Gå til innhold
Arkivverket

[#83306] God jul til dere alle


Gjest elisabeth ivem bergman
 Del

Recommended Posts

Gjest elisabeth ivem bergman

Vil med dette ønske dere alle en riktig god jul-og et godt nyttår!! Takk til alle gode hjelpere.Jobben dere gjør for oss som er fremmede for dere er unik!!! Mvh.Elisabeth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg slutter meg til ønsket, og takker for året som har gått og ønsker alle brukere og ansatte ved DA en riktig hyggelig jul og et godt nytt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Sværen

Eg òg vil slutta meg til å ynskja ALLE i DA, både dei som arbeidar i DA og vi som brukar og ikkje minst helper oss andre i DA: GOD JUL !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde Rossing

Takk for året som har gått alle sammen, både ansatte i DA og alle nøtteplukkere ;)Jeg ønsker samtligeEI GLEDELIG JUL OG ET GODT NYTT ÅR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruth Gaustad

Vi også ønske God jul til alle i forumet, masse gode hjelpere her. Takk for hjelp i 2010 og for all lærdom som finnes i innleggene.Mvh.Ruth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg hiver meg på bølgen og ønsker alle meddebattanter og ikke minst alle dem som gjør det mulig for oss å sitte i fred og ro foran datamaskinen å søke etter spor av våre forfedre En Riktig God og Fredfull Jul.Takk til alle som har hjulpet meg med mine små og store slektsnøtter, og takk til dem som jeg har vært så heldig å kunne hjelpe.Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg takker for alle de spennende debatter og all hjelp fra dyktige folk her! Riktig god jul og et godt nytt år ønsker jeg dere alle!Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid K. Natvig

Jeg slutter meg til ønsket om god jul og godt nytt år, og takker alle som har hjulpet meg med slektsproblemene (bare fortsett!!!). En hilsen går også til de dyktige medarbeiderne i DA,mvh. Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Lunde

Her skal fridagene tilbringes med slekt og venner, og jeg skal også få tid til å kose meg med alle de nye kildene som har kommet det siste året :o)Gledelig jul til dere alle!mvh Bjørg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning Andersen

Jeg ønsker alle og enhver en riktig god julefeiring og benytter samtidig anledningen til å takke alle som bidrar til å gjøre slektsforskingen min enklere. Uten deres eminente hjelp hadde det gått tregere.Takk for det året som er i ferd med å ebbe ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Fausko

Ønsker alle her inne riktig god jul og et spennende nytt slektforsker år. Takker samtidig for all hjelp jeg har fått i året som har gått. Mvh.Mette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigrid Ellen Nilsen

Henger meg på her, og ønsker alle en riktig GOD JUL og et GODT NYTT ÅR! Vil samtidig takke for all hjelp i året som snart er omme. Med vennlig hilsen S.Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.