Gå til innhold
Arkivverket

[#83335] Hilmar Morck Roll - ''butler'' i Boston, MA - fødd i Noreg 1903, men kvar?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Dødsattesten for Hilmar Morck Roll, som døydde i Hobe Sound, Martin Co., FL 4.9.1977, fortel oss at han var fødd i NOREG 9.12.1903. Foreldri sine namn er ukjende!Hilmar var gift (i Amerika) med Jenny Marie Samuelsdotter Bjørnethun, fødd i Bergen 25.4.1905 med far frå Hafslo (Luster) og mor frå Aurland.Eg har leitt etter UTVANDRINGANE både til Hilmar og til Jenny, men so langt utan resultat! Og eg er ikkje i stand til å seia KVAR i Noreg Hilmar hadde opphavet sitt ifrå!Kanskje einkvan dreg kjensel på namni og kan hjelpa meg vidare?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten for kjappe og gode opplysningar om denne huslyden! Eg hadde ikkje nytta FT1910 (ho var ikkje komi då eg var på leiting etter Hilmar tidlegare i haust), og utvandringsprotokollen har feil førenamn!Men no er Hilmar på plass i manuskriptet mitt!Elles er utvandringi til Jenny Marie Bjørnethun framleis eit problem, men ho kan jo sjølvsagt vera fari etter 1930(?)Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Name: Jenny M Björnethun Arrival Date: 16 Feb 1926 Birth Year: abt 1906 Birth Location: Norway Birth Location Other: Bergen Age: 20 Gender: Female Ethnicity/Race­/Nationality: Scandinavian Port of Departure: Bergen, Norway Port of Arrival: New York, New York Ship Name: StavangerfjordOppgir som nærmeste pårørende sin far Samuel Bjørnethun, Nordnesbakken 9 Bergen. Skal til sin tante Jenny Friele i New York.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Arne! Jau, so sanneleg må dette vera ho som utvandra i 1926. Eg må ha hatt eit skikkeleg ''senior moment'' då eg leitte etter ho før i haust!Då er denne huslyden nær komplett, so langt som gjeld opplysningar frå Noreg, og eg er ganske enkelt svært nøgd! Nok ein stor takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.