Gå til innhold
Arkivverket

[#83341] Familien Wold på Askøen i 1910.


Gjest Bjørn Angeland
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Angeland

Iverrikke Wold er født i hammerfest i 1883, men jeg kan ikke finne dåpen hennes. Her er hun i FT 1810 i Askøen. Lenke Jeg kan heller ikke finne henne i FT 1900. Videre kan jeg heller ikke finne dåpen til barna Adelaide og Reidar som er født på Askøen. Noen som kan bidra her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Søsken: Johan Alexander,1870: [url="http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=13&filnamn=2001daap&gardpostnr=4947&merk=4947#ovre>LenkeOlaf Rikard,1872: LenkeAxel,1873: LenkeAlant Marius,1876: Lenke Bernhard Ragnvald,1880: LenkeAlant er i Bergen i 1900: LenkeOg kanskje broren Bernhard som er i Bergen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Angeland

Hei Ann-Mary. Her har du gjort en glimrende jobb. Det var da fælt så mange navn denne jenta hadde. Da er det kanskje nærliggende å tro at Rikka og Martin giftet seg i Bergen og at barna som er født på Askøy også er døpt der. Takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Jarlind

De to barna som er nevnt i pkt 1, sees ikke konfirmert i Askøy. Sansynligvis har familien flyttet derfra en tid etter 1910-tellingen fant sted.mvh. Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Underofficerskalender 1920, festningsartilleriet: Martin Olsen Wold, f.12-12-1876, underoff.eks. 1899, sersjant 12-5-1900, furer 1-12-1912, kom.sersjant 15-1-1917, adresse: Sildvik st. Ofotbanen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.