Gå til innhold
Arkivverket

[#83352] Martin Julius Hansen f.14/9-1872 gm Emilie Olivia Hall f. 13/7-1874 i Sverige


Gjest Wenche Örbeck Kristiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Wenche Örbeck Kristiansen

Tusen takk igjen Erling, bare synd at ikke at alder står oppfört i vielsen. Men jeg regner med at dette må väre rett nå!? Fant ikke dåpen til min Anna, det hadde värt litt mer betryggende! Har lest kirkeböker opp og i mente så jeg ser snart ikke land:-) tusen takk enn en gang for hjelpen! mvh Wenche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wenche Örbeck Kristiansen

fant foreldrene Iver Christensen og Haagine til Christen her, han ble jo födt i 1803, men her var også hans söster Karen, bare 2 år gammel. Da må de vel väre viet rundt 1798 kanskje? Foreldrene er visst 26 og 23 år her, så de må vel väre födt ca 1775-78.Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen
LenkeOg her er Else Knudsdatter på gården Brevig, hun som giftet seg i lenke 28 er fra Øiegaard under Brevig, så jeg vil tro dttte er samme person.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen

Jeg ser i lenken i innlegg 18 at Haakines søster Christine skal være 40 år i 1865, hvis det stemmer, sannsynliggjøres at foreldrenes oppgitte alder i samme folketelling må være feil.Men jeg har ikke funnet verken dåp eller konfirmasjon til denne Christine i Enebakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wenche Örbeck Kristiansen

Hjelpes meg så snill du har värt Erling! Dette er såå fint, jeg er veldig takknemlig! Har plöyet kirkeböker og tellinger selv,men dette kan du:-) Ser at Kristen Iversen og Anne Gulbrandsdtr i 1865 tellingen er feil alder på. Han er jo döpt i 1803 og henne er födt 1804. Men noen feil må det jo bli. Pröver nå å före disse etter-hver-andre for å se om det er noe mer jeg trenger! Kjempetakk Erling også Karin selvfölgelig! Det nyttårs-önske vil jeg også henge meg på:-) Ha en fin fortsettning på Julen! Godt Nytt År Mvh Wenche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.