Gå til innhold
Arkivverket

[#83402] Flakstad i Lofoten. Alete Maria Leonhardsdtr


Gjest Per Sørdal
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Sørdal

Jeg ser i kirkeboken Flakstad/Flakstad 1878-1892 side 161 nr [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6661&uid=ny&idx_side=-142>Lenke at Alete døde 19 sept 1890 og ikke i 1889 (4) som Einr B. Benjaminsen: Gravlagde i Flakstad prestegjeld 1878-1892 skriver. Fødselen av dødfødt jente skjedde 13 sept1889 etter kirkeboken Flakstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Du ser feil.Alette døde 19 sept 1889.ikke 19 sept 1890.Døde kvinner 1890,begynner nesten nederst på siden.Bare 2 døde kvinner 1890 på den siden.Mvh Ann-Mary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Sørdal

Hei Ann-Mary. Tusen takk. Godt jobba. Nå har jeg fått alt inn med tesjei. Her er Arktander på Gravdal og jeg skal ta en prat med dem, når julematen har seget ned. Det ser ikke ut som om Jakobine fikk barn med sin første mann. Har leita i Buksnes, men ikke i Flakstad. Igjen tusen takk for et godt og proff arbeid. Hilsen Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.