Gå til innhold
Arkivverket

[#83419] Hvor ble det av Leonora Marie Iversdatter


Gjest Roar Brynlund
 Del

Recommended Posts

Gjest Roar Brynlund

Hei er det noen som kjenner til Leonora Marie Iversen/Iverdatter født 2.9.1883 i Herøy på Helgeland. Foreldrene var Iver Pedersen og Anna Birgith Johansdtr. Iht FT 1900 bodde famelien på Bjørn i Dønna. Hun var da oppført som telefonistinne. I FT 1910 er hun ikke å finne. Hennes søsken bruker vekselvis etternavnet Pedersen etter faren eller Iversen. Håper noen kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roar Brynlund

Takk Berit. Har bladd gjennom div kirkebøker, tenkte hun kanskje var død. Tenkte ikke tanken at hun hadde giftet seg igjen. Takk for lenkene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roar Brynlund

Hun hadde en sønn Odd Brygman født i 1905 som emigrerte til Canada og ble en stor predikant i en Pinsemenighet der. Etter en henvendelse fra en av hans etterkommere, skulle jeg prøve å finne ut noe om moren. Uten din hjelp hadde jeg ikke kommet langt. De er ikke av min slekt, men vi kommer fra samme stedet. Har funnet to barn til, så nå tror jeg at jeg har hele bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.