Gå til innhold
Arkivverket

[#83433] Eduard Edvardson ( Strøm) f 6.juni 1875 - Hemnes ? Mo i Rana ? Nordland


Gjest Kjetil Sigvart Eidskard
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjetil Sigvart Eidskard

*** Leiter etter kor Eduard var fødd Eduard Edvardson Strøm f: 06 jun 1875 i Hemnes? Nordland d: 27 apr 1966 i Åmli -kremert -begr 29.8.1966 * (urna blei transportert til Hitra)g m Agathe Pedersdtr Kvammen f: 30 jul 1869 Fillan Nordkvammen d: 19 des 1930 i *er på Hitra v Leifs føselson Leif Edvardson Strøm f: 29 des 1906 i Hitra - Kvenvær krkbk 1898-1919Neste borna Agot f 7.mai 1908 og Astrid f 28.sep 1911 - kan ikkje finne fødested.Astrid busette seg i Åmli med mann ( Gunnar Skogby ) - - stor familie - båe flutte opp att til Hitra og er gravlagd der.*** mvh kse ***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjetil Sigvart Eidskard

Carsten og Bjørg - hjertelig takk - fantastisk respons - og for en kunnskap .Nå har eg bare å finne fødested til Astrid fødd 28 sep 1911.Lyt forsøke litt selv - og skal ikke bry dere med det.( setning med baktanke )Håper eg kan hjelpe om noen trenger området Åmli Nissedsl Fyresdal Tovdal Gjøvdal.*** mvh kse ***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjetil Sigvart Eidskard

*** Nei - eg sitter bom fastAstrid Eduardsdtr Strøm truleg fødd 28.sep 1911døpt i Aure (a) kirke Møre og Romsdal. -antar muntleg info.Må kanskje forsøke Trondhjem.*** mvh kse ***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.