Gå til innhold
Arkivverket

[#83458] Hvordan finne nålevende personer?


Gjest marit sørlie
 Del

Recommended Posts

Gjest marit sørlie

Etter å ha fått velvillig hjelp til å lese kirkebøker av kirkekontorer flere steder, står jeg fortsatt uten spor. Den jeg leter etter er min fetter. Han ble født utenfor ekteskap, trolig mellom 1940-1949. Hans far Paul B....(1921-2010) kom fra Hadeland,men sønnen kan også være født i Oslo. Familieryktene sier at mora skal ha arbeidet på en gard i Gran, men ingen dåp med PB som far er registrert der.Ryktet sier også at det er mulig denne sønnen har drevet eget firma i Hønefoss-traktene. Vet at det er som å lete etter nåla i høystakken med så lite opplysninger, men håper noen kjenner noen som kanskje kjenner...Undere har skjedd før! Om denne personen kan oppspores,håper jeg at han får vite at det er familie som ønsker kontakt. Mvh. Marit. maimys@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Samme etterlysning:Lenke sørlie&nr=2&antinnlegg=1&startnr=&antall=&spraak=#ankerMennesker man forsker på som lever skal ikke omtales her på forumet,så da må man i såfall sende deg opplysninger på privat mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marit sørlie

Ja jeg er klar over at nålevende ikke skal nevnes med navn. Derfor er min mailadresse oppgitt. Håper bare at det på denne måten går an å få kontakt :) Mvh. Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.