Gå til innhold
Arkivverket

[#83500] utvandret fra Egersund? Finner dem ikke i norske tellinger.


Gjest erling t. endresen
 Del

Recommended Posts

Gjest erling t. endresen

Hei. Denne familien fra Egersund kan jeg ikke finne spor av i Norge i 1900 eller 1910. Kan de ha utvandret og finnes i tellinger osv fra USA?Er takknemmelig for hjelp.Far: Samuel Berntsen 1853-1888, i 1879 gm Laura Andrea Christensen 1852-XXXX, utvandret hun og barna?. Han dør som gift sjømann i 1888 i Egersund. Barn:o Christian August 1881o Bernt Gustav 1882o Sigurd Leo 1889, født etter farens død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Her er to av dem i 1910P.nr. H.nr. Navn Fødselsdato Fødested Familiestilling Sivilstand Yrke Bostatus001 01 Laura Berntsen 1851.01.08 Egersund hm e Forsørges av sønnen b002 01 Bernt Gustav Berntsen 1882.10.16 Egersund s ug Chauffør f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen
LenkeJavisst! Jeg finner dem nå, når jeg har ettespurt hjelp. Er det ikke typisk? Da skal jeg lette etter de to andre barna, kanskje de er døde ungt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.