Gå til innhold
Arkivverket

[#83501] Jørgen Martin Tvedt og kona Helga J. - Bergen 1912 og utover?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Jørgen Martin Tvedt, fødd i Sogndal(!) 2.8.1891 og Helga J. NN, fødd 18.3.1893 - gifte seg etter 1.1.1912 og budde sidan i Bergen levetidi ut.Er det, til dømes frå Folkeregisteret, mogeleg å finna ut:* Dato og stad for vigsli deira?* Fullt namn på Helga, førenamnet til far hennar og fødestaden hennar?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

De ble gift 22. august 1925 i 'G.K.'. Brudens navn var Helga Josefine Eriksen Myklebost, og hun var fra Balestrand.Fødsel og dåp er ført her: Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Tjugum i Balestrand, Klokkerbok nr. A 2 (1880-1919), Fødte og døpte 1893, side 27. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1977&idx_id=1977&uid=ny&idx_side=-30>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for spennande opplysningar om Helga Tvedt.Eg ser av FT1900 (Lenke) at far hennar var frå Jølster (Myklebust?), men er i stuss på om dei skreiv seg for Myklebust eller Eithun...?Eg finn ikkje huslyden i FT1910!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.