Gå til innhold
Arkivverket

[#83514] Hjelp til tyding - dåp i Sagene i Oslo i 1907


Gjest Unn Helgesen Linde
 Del

Recommended Posts

Gjest Unn Helgesen Linde

Ja, det kan det. Magnus Andersen er onkel på morens side, Ingeborg Larsen er farmor. Inga kjenner jeg ikke til, men da er det meste på plass. Så takk til deg Lars Steinar!Da er det bare merknaden som gjenstårMvh Unn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore S. Falch

I anmerkningsrubrikken står det ''Jdpts till. å anta som slektsnavn Irby istdf Larsen. 25/8 44'' (- jeg tar et lite forbehold om jeg har lest det nye navnet riktig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg vet ikke om dette har noe å gjøre med deg, men navnet Irby er vel ikke dagligdags her i landet. På DIS gravminner fant jeg kun en som het Irby, Signe Johanne Irby f.9/10 1917 og død 7/8 2006 Haug gravlund, Ø.Eiker, Haug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Knutsen

Hei UnniEr det Ingeborg Larsen født Martinsdtr. 9/6-1858 gift med Julius Larsen, du er etterkommer av? Isåfall leter jeg etter etterkommere av henne, da hun er min oldefars søster. Ønsker du kontakt kan du få min mail adresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unn Helgesen Linde

Hei Marit!Ingeborg sin svigerdatter, Konstance Lovise Andersen er datter av min oldemor sin bror August Laurentius Andersen. Så litt felles vil det være her gjennom Konstanse og Sigurd sine barn og videre. Holder gjerne kontakten dersom vi kan være til hjelp for hverandre.Unn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Knutsen

Hei igjen UnniJeg har 8 barn med foreldre Julius Larsen og Ingeborg Martinsdatter. Julius har vært gift tidligere og hadde 3 barn med i ekteskapet.Her er min mailadresse: marknu10@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.