Gå til innhold
Arkivverket

[#83525] Mathias Olsen f 1765, Stølsbotnen


Gjest Terje E Skrolsvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje E Skrolsvik

Noen som vet i hvilken kirkebok jeg kan finne denne Mathias ?. Han gifter seg med Ragnhild Pedersdatter til Søre Folkestad, 9/11-1800.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje E Skrolsvik

Takker Ann-Mary.Kirkebøkene for Lavik starter vel litt senere enn 1800, så jeg lurer litt på hvor jeg kan finne noe som er litt eldre.Mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Soknehistorikk: GulenKirkesokn: Gulen (Eivindvik), Brekke (til 1858, og på ny fra 1964), Mjømna (fra1901), Bø (til 1808), Lavik (til 1808), Husøy (til 1887) og Solund (1859-1887). Navneskifte fra Eivindvik til Gulen 1890. Avgang: Soknene Bø og Lavik ble skilt ut til Lavik prestegjeld 1809. Brekke sokn ble overført til Lavik i 1859, men ble ført tilbake til Gulen i 1964. Solund ble skilt ut som eget sokn 1859, og skilt ut som eget prestegjeld 1888 sammen med Husøy sokn. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje E Skrolsvik

Takk skal du ha Ann-Mary, og godt nytt år. Jeg skal sjekke kirkebøkene litt til. Se om jeg har oversett noe. Mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.