Gå til innhold
Arkivverket

[#83527] Bygdebok, Jølster


Gjest Finn Oldervik
 Del

Recommended Posts

Gjest Finn Oldervik

Takkar så mykje! Det må vel vera eit slags framhald av 'Soga om Jølst' dette då sidan ho tek til i 1801. Det står i omtalen at den nye boka er ættesoge. No var det gardssoga eg var mest interessert i, og heilt fritt for gardssoge er det kanskje ikkje heller? Nokon som har boka som kan seia meir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Sværen

På DIS Genologiske resursar finn du på Jølster: Ættesoge 1801-1974. Forfattar: Anders O. Klakegg. Trykket: 1985. ISBN:82-7101-120-0.Klikkar du litt der, finn du 2 e-postar og ein tlf, dersom du vil ha hjelp. Men du bør kanskje venta til år tutusenogedleva ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

Takk for gode råd, men når vi kjem så langt som til 2011, så er vel kommunebiblioteket i Jølster ope også vil eg tru. Tenkte eg skulle utnytta resten av året 2010 til nok nyttig eg ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

Hei og takk for tilbod. Om det er muleg kunne eg tenkja meg å få tilsendt det som står om gnr. 13, Paulen. E-post er finn krøllalfa bioreg punkt as.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.