Gå til innhold
Arkivverket

[#83559] Rasmus Gunderson frå Horstad i Førde, fødd 1837? - manglar i kyrkjeboki?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Rasmus Gunderson Horstad, 15 år, vart konfirmert i Førde i 1853. Foreldri var Gunder Olson og Elen Andersdotter ([url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11638&idx_id=11638&uid=ny&idx_side=-305>Lenke)Dei fleste konfirmantane har fødselsdato oppgjeven, men ikkje Rasmus, og eg finn han heller ikkje som fødd i Førde.Ved vigsli hans i Florø 1.12.1869 er han oppgjeven vera 32 1/2 år gamal (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Det ser ut til at du har fått svar på det meste. Ut frå BB Naustdal kan eg utfylle opplysningane litt.Dei aller fleste husmennene på Horstad er knytt til ein plass, men dessverre ikkje alle, heriblandt Gunnar/Gunder Olsen.Gunnar Olsen døde på Horstad i 1848. Elen Marie Andersdotter sine foreldre var også husmenn, men er heller ikkje knytt til ein plass, men er oppgitt som husmenn frå 1806-1833. Far hennar, Anders Eliasson var fødd kr. 1771 på Eikås i Jølster, død Horstad 1824 medan mora, Anna Helene Madsdt. var f.kr. 1772 på Grimsbø i Jølster, død Horstad 1834.Etter at Gunnar døde, gifta Elen Maria seg opp att i 1853 med Rasmus Andreas Olssen, og dei budde på plassen Stampehogen på Hukset. Rasmus var også enkemann, og hadde ein del barn frå første ekteskapet, men Rasmus og Elen fekk ikkje barn.Då har vel truleg Rasmus Gundersen budd der når han blei konfirmert.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Ann-Mary, Arne og Egil for spennande og nyttige innlegg. Eg forstår ikkje korleis barnefødsli til Rasmus hamna i fødselsregisteret til Fylkesarkivet, men datoen stemmer nok, for han høver bra med FT1910 for Florø!Soleis er denne delen av problemet løyst, men eg har òg vanskar med andre kona til denne seinare skomakaren i Florø. Ho heitte Jørgina Bertine Jacobsdotter og var fødd i Bremanger 24.7.1857. Her er huslyden hennar i FT1865 på Mulehamn i Bremanger: LenkeRasmus og Jørgina fekk to søner fødde i Florø 1897 og 1899, men eg finn ikkje noki vigsle i Florø, og heller ikkje i Bremanger. Og ikkje heller finn eg konfirmasjonen til Jørgina Jacobsdotter i Bremanger. Merkeleg kor godt denne huslyden gøymer seg...!Kan nokon med lokal kunnskap fortelja meg kvar og kva tid Rasmus iog Jørgina vart vigde? Og kvar vaks Jørgina opp?Elles manglar eg òg dødsfalli til både Rasmus og Jørgina. Dei er tydeleg avlidne etter 1916, men kyrkjebøkene for Florø går ikkje lenger fram i tid... Har nokon tips?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Foreldra til Jørgine døyper ein son på Næsbø i Bremanger i 1873. (nr. 29). Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Bremanger, Ministerialbok nr. A 1 (1864-1883), Fødte og døpte 1873, side 42. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6892&idx_id=6892&uid=ny&idx_side=-43>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Det skulle være 1894, Klara dør i 1895 (litt usikker på kva år det er men det må vel være 1895) (nr. 7) Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Florø i Kinn, Ministerialbok nr. C 2 (1895-1916), Døde og begravede 1895-1896, side 105. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2063&idx_id=2063&uid=ny&idx_side=-96>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Egil for nye avklarande opplysningar om denne huslyden.Neste kapittel om desse folki gjeld borni etter Rasmus og første kona Karen Pedersdotter frå Urnes i Hafslo (1844-1891). Her er kva eg so langt veit:~~~~~~~~~~~~~~~~~~a. Gunder Elias Rasmusson Gundersen (1870-1898), vart gift med strandsitjardotteri Maria Olsdotter frå Bjørgheim, Solvorn i Hafslo (bnr. 10) (1869- ) (s.d.).b. Petrine Elise Rasmusdotter Gundersen, f. i Florø 2.4.1872,¤¤¤¤¤ (konf. Florø 1886 - lagnad?)c. Marie Lovise Rasmusdotter Gundersen, f. i Florø 2.11.1874,¤¤¤¤¤ (konf. Florø 1889 - lagnad?)d. Anne Cathrine Rasmusdotter Gundersen, f. i Florø 13.12.1877, d. i Florø 24.5.1885.e. Eivind Rasmusson Gundersen, f. i Florø 23.12.1879, d.¤¤¤¤¤ (dato og stad for dødsfallet hans?)Eivind gifte seg i Florø 26.11.1907 med Anna Olufine Sofie Andreasdotter frå Ånø i Kinn, f. i Kinn 14.3.1884. Ho d.¤¤¤¤¤ (dato og stad for dødsfallet hennar?)¤¤¤¤¤ (yrke og bustad? – 1907: matros Florø!)¤¤¤¤¤ (talet på søner og døtrer?)f. Carl Christian Rasmusson Gundersen, tvilling, f. i Florø 3.10.1882, d.¤¤¤¤¤ (dato og stad for dødsfallet hans?)Carl gifte seg i Florø 9.5.1907 med Indianna Julie Johansdotter Ulriksen frå Innerøya under Øksningen i Herøy, Nordland, f. i Herøy 22.3.1883. Ho d.¤¤¤¤¤ (dato og stad for dødsfallet hennar?)¤¤¤¤¤ (yrke og bustad? – 1907: skomakar i Florø!)¤¤¤¤¤ (talet på søner og døtrer?)g. Rasmus Johan Rasmusson Gundersen, likeins tvilling og f. i Florø 3.10.1882, d. i Florø 24.11.1882.h. Rasmus Rasmusson Gundersen, f. i Florø 9.5.1888, d. i Florø 10.5.1888.¤¤¤¤¤ (fleire born?? – opplysningar??)~~~~~~~~~~~~~~~~~~Eg vil vera svært takksam for alle tilleggsopplysningar om desse borni!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg ser eg har gløymt ei dotter etter Rasmus og Karen Gundersen:~~~~~~~~~~~~~~~~~i. Anna Randine Rasmusdotter Gundersen, f. i Florø 21.2.1885,¤¤¤¤¤ (lagnaden hennar?)~~~~~~~~~~~~~~~~~Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Karl budde i Florø i 1810, der han arbeider som skomaker. Han og Indiana har to søner, Rasmus og Kaare. [url="http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1910&knr=1401&kenr=001&bnr=0022&lnr=02>LenkeI følge Dis-Norge dør Indiana i 1951 og ho er gravlagd i Florø. Karl Kristian døde i 1947, er også gravlagd i Florø.Eg har sett litt på fadrar til barna til Karl og IndianaKaare Torstein døypt 25.april 1909. Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Florø i Kinn, Ministerialbok nr. C 2 (1895-1916), Fødte og døpte 1909, side 32. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: LenkeFadrar: skom. Rasmus Gundersen, brusfabr. Olav Gundersen, sjøm. Eivind Gundersen, kone Anna Nøttingnes, ? Anna Gundersen.Eg vil tippe at den siste Anna, er kona til Eivind. Når det gjeld Anna Nøttingnes, så trur eg det må være Anna Randine. Eg finn Anna Nyttingnæs i FT 1910 i Bergen med same fødselsdato som Anna Randine, og gift med Henrik Nyttingnæs. LenkeRasmus Johan er fødd 190609, og døypt 050909. Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Florø i Kinn, Ministerialbok nr. C 2 (1895-1916), Fødte og døpte 1909, side 33. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: LenkeNei dette er Eivind sin son. Ikkje noko særleg interessante oppl. blant fadrane, ut over det vi har.Her er rette Rasmus Johan (nr. 12) f. 200707. Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Florø i Kinn, Ministerialbok nr. C 2 (1895-1916), Fødte og døpte 1907, side 29. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: LenkeIkkje noko spennande fadrar der heller. Eg har funne ein Rasmus Gundersen f. 1907, død 1935 i Florø.Her var visst ein ny Kaare fødd 23.06.10, døypt i 1910. Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Florø i Kinn, Ministerialbok nr. C 2 (1895-1916), Fødte og døpte 1910, side 35. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: LenkeIngen interessante fadrar der heller så vidt eg kan sjå.Karl og Indiana får dottera Ingrid i 1912 (nr. 8). Her er ei interssant opplysning. Ho blir adoptert av Henrik og Anna Randine (litt usikker på fødselsåret her, men trur det står 1935, noko som ikkje gir særleg meining, men kan det være dato for utskrift av ein attest? Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Florø i Kinn, Ministerialbok nr. C 2 (1895-1916), Fødte og døpte 1912, side 39. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: LenkeDottera Erna f. 190516 (nr. 10) Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Florø i Kinn, Ministerialbok nr. C 2 (1895-1916), Fødte og døpte 1916, side 50. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.