Gå til innhold
Arkivverket

[#83570] Hjelp til USA søk


Gjest Roger Furset
 Del

Recommended Posts

Gjest Roger Furset

Min oldefar hadde ein bror i USA som ingen veit nokon ting om. Eg har forøkt å leita mange gongar utan hell, men kansje nokon her kan hjelpe med opplysningar.Jens Petter Olsen Furset f.8.3.1860 på Stranda. Han er å finne i emigrantar over Bergen frå Møre.Nr.1983.Han reiste 12.5.1882 med den Amerikanske linje. Foreldre: Ole Martinus Håvarsen Furset f.1817 Malene Sjursdatter Ringstad Furset f.1816 Håpar nokon har høve til å hjelpe MVH Roger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Finner en kandidat i folketellingene i 1910 og 1920 bosatt i Koochiching, Minnesota. I 1910 er alder oppgitt til 50 år, immigrasjonsår 1882. Han er ugift både i 1910 og 1920, og i 1920 står han som John O Foreseth.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roger Furset

Tusen takk for innspel Lars, alder og imm. år ser ut til å stemme bra men eg kan ikkje verken bekrefte eller avkrefte noko meir då denne personen aldrig har vore omsnakka. Det eg veit av folketellinga 1910 i Norge er at oldefar min altså bror til denne Jens Petter også var i usa frå 1881-1899. Han heitte Karl Olaus Olsen Furset f. 1855. Han skulle vere jernbanearbeidar i Minesota. Kansje kan du finne ein samanheng mellom dei i folketeljingane i USA?Roger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.