Gå til innhold
Arkivverket

[#83604] Ole Peterson Løvaas (1839-1874) - frå Byneset - gift Stjørdalen - til Minnesota?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

3.4.1866 stod bryllaup i Hegra sokn i Øvre Stjørdalen mellom Ole Peterson og Sigrid Jørgensdotter (Lenke.Sigrid var fødd på Kulåsen i Stjørdalen 24.2.1839, dtter av Jørgen Svendson og Serianna Olsdotter, men:KVEN VAR OLE PETERSON?Eg har fått opplyst frå Amerika at han var fødd på Byneset i Sør-Trøndelag i april 1839 og at han utvandra med Sigrid i 1866. Han døydde i Faribault Co., MN alt 12.10.1874. Foreldri er oppgjevne å ha vore ''Peter og Sarah Pederson''Eg har vore på leiting i kyrkjebøkene for Byneset, men eg finn ikkje nokon Ole Peterson som høver til denne omtalen! Ikkje heller finn eg han konfirmert, og ikkje finn eg utvandringi frå 1866!Kanskje einkvan med lokal kunnskap kan hjelpa meg:* Identifisera opphavet til Ole Peterson Løvaas?* Stadfesta utvandringi deira i 1866?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Østhus.

Hei !Den lenken virker ikke her, men jeg kan prøve å ta det med.Nr.8.Kildeinformasjon: Nord-Trøndelag fylke, Hegra i Øvre Stjørdal, Ministerialbok nr. 703A02 (1863-1879), Ekteviede 1866, side 127. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6618&idx_id=6618&uid=ny&idx_side=-122>LenkeOgså om den samme vielsen.Nr.8.Kildeinformasjon: Nord-Trøndelag fylke, Hegra i Øvre Stjørdal, Klokkerbok nr. 703C01 (1864-1870), Ekteviede 1866, side 312. Permanent sidelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Magne og John Tore for spennande og interessante innlegg!Eg stussa òg på den Ole Peterson fødd i 1839, men fann ikkje noki tilvising til Løvås, og morsnamnet stemte jo heller ikkje(!)Men, eg ser av FT1880 for Faribault Co., MN at ''Merret'' Lovaas på 75 år då budde i lag med Sigrid!Det einaste problemet som står att, er då utvandringi til Ole og Sigrid...? Kan det tenkjast at dei alle fór på same tid, d.v.s. Ole, Sigrid, Peter og Martha?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John Tore Kvernmo

Marit Eriksdatter sitter som enke på plassen i Ft 1865.Peter Petersen Løvaas døde 27.8.1862. Kildeinformasjon: Sør-Trøndelag fylke, Byneset, Ministerialbok nr. 612A09 (1859-1877), Døde og begravede 1861-1863, side 443. Permanent sidelenke: LenkeSkrifta er svak, men det spiller mindre rolle. Dette bekrefter at familien nyttet gardsnavnet som etternavn.Utvandring er jeg ikke flink på, men dette tyder på at også hans mor var med til Amerika.Mvh John Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.