Gå til innhold
Arkivverket

[#83606] Emil Amundson frå Ilsås i Åmot (Hedmark), fødd 1869 - utvandra 1881? - opphavet?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå Amerika får eg opplyst at Emil Amundson skal vera fødd på Ilsås søndre i Åmot, Hedmark 21.1.1869. Foreldri hans var husmann Erik Amundson på Julusbrui under Ilsås søndre og kona Lisbeth Andersdotter, båe med opphav frå Stange! Heile huslyden skal ha utvandra i 1881 (eller 1883?).Eg finn ikkje fødsli til Emil i Åmot, men etter litt leiting fann eg vigsli til foreldri i Vang 28.10.1860: Lenke. Der får me vita at Erik vafr frå Kåterud, som skal vera i Stange, medan Lisbeth var frå Disen, som vel er i Vang!?Soleis ser det ut til at opphavi til foreldri Erik og Lisbeth er ''på plass'', men kva med sonen, og kva med utvandringi deira?Eg står fast her, men vonar at einkvan med lokal kunnskap kan løysa problemet for meg og takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Emil døydde i Sharon, ND 25.11.1942.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Her er forresten huslyden i FT1865: LenkeKanskje flytte dei frå Åmot att før Emil var fødd i 1869?Eg vonar på lokal hjelp her...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe og Arne for kjempeflotte innlegg! Med ein blunk, so er pronblemet heilt løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.