Gå til innhold
Arkivverket

[#83620] Amerika hjelp søkes


Gjest Gunn Nilsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunn Nilsen

Hei igjenKan noen være så snille å hjelpe meg.Leter etter Ole Andreas Sørensen født 4 april 1866 Nenset Bamble sønn av Søren Knudsen. Ole Andreas reiste til Amerika i 1893.Med takk Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Nilsen

Hei Solveig. Takk for opplysningen, men det jeg lurer på er hvor han ble av over i Amerika og om han ble gift der nedeHilsen Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Johnsen

beklager,lenken fungerer ikke United States Census, 1910 for Ole Sorenson Name: Ole Sorenson Birthplace: Norway Relationship to Head of Household: Self Residence: Little Falls Ward 2, Morrison, Minnesota Marital Status: Married Race : White Gender: Male Immigration Year: 1893 Father's Birthplace: Norway Mother's Birthplace: Norway Family Number: 32 Page Number: 2 Household Gender Age Ole Sorenson M 44y Spouse Boletta Sorenson F 45y

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Nilsen

Hei Solveig. Takk for innlegget,håper jeg får noen flere opplysninger om denne mannen men det ser vanskelig utHilsen Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.