Gå til innhold
Arkivverket

[#83648] Tyding av info i Kirkebok fra Brønnø 1899.


Gjest Roar Brynlund
 Del

Recommended Posts

Gjest Roar Brynlund

Hei For Julius og Anne Margrethe som giftet seg i Brønnø kirke 1/12-1899 nr. 26 se Lenke Under rubrikken for Fødested står for begge 'pr gjeld ?' Hva betyr dette. Håper noen har vært borti uttrykket før. Mvh Roar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken Lindaas Kolstad

Hei Ser at Else har svart deg korrekt men det er noe feil her på Brukerforum i kveld så svaret og innlegget synes ikke før man klikker seg inn selv om temaet 'rykker opp' fro nye innlegg. Prøver derfor å legge inn dette innlegget så du ser at du har fått svar. Mvh Anniken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margaret Miller

Hvis du har spørsmaal for folk fra Brønnøy kan du skrive meg pa margaretmiller4@charter.netJeg skriver slektshistoria for Brønnøy Bygdebok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margaret Miller

Disse var folk som hadde ingenting med Brønnøy aa gjøre, men de ble gift der. De bodde i Tjøtta i 1900.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roar Brynlund

Hei takk til Else og Anniken for svar på mitt spørsmål som i ettertid var kanske innlysende. Kommer tilbake til Margaret som skriver slektshistorie for Brønnøy Bygdebok da mine aner på farsiden skal etter sigende komme derfra. Anne som giftet seg i Brønnø kirke er tante til min far, derfor min interesse for dette giftermål. Mvh Roar B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.