Gå til innhold
Arkivverket

[#83673] Kan noen hjelpe meg med etterslekten til Knut Knutsen fra Odalen


Gjest Trond Strandhaug
 Del

Recommended Posts

Gjest Trond Strandhaug

Hei og et riktig godt nytt år. Lurer på om noen kunne hjelpe meg hvor 'menneskene' har gjort av seg. Dette gjelder familien etter Knut Knutsen fra Høyby i Sør Odal. I skiftet etter ovennevnte står følgende, barn Hans Knutsen, født 01.04.1858 til Holmestrand. Han finner vi i folketellingen for 1910, men hvor de ble av vet jeg ikke. Martea Knutsdatter, født 25.01.1856 til Amerika, henne vet jeg ikke mer om. Knut Knutsen, født 01.02.1860 til Amerika, her kjenner jeg etterslekten. Karen Rangdine Knutsdatter, født 24.04.1863 til Christiania, henne vet jeg ikke mer om. Ole Knutsen født 16.04.1865 til Amerika, her kjenner jeg til etterslekten.Inge Marie Knutsdatter, født 08.02.1870 Gift med en baker i Cristiania. Marius Knutsen, født 05.07.1872, min bestefar, her kjenner jeg etterslekten. Berthe Knutsdatter født 29.12.1873 gift med Karl Olaf Pedersen, 2 barn Margit Emilie og Klare, her kjenner jeg ikke etterslekten. Indiane Knutsdatter født 09.12.1875,gift og bosatt i Amerika. Her kjenner jeg ikke etterslekten. Ragna Knutsdatter, født 22.01.1878 bor i Cristiania, gift med Andrea Andersen fra Drammen. Finner de i folketellingen for 1910, men kjenner ikke etterslekten. Kan Noen hjelpe meg med noen opplysninger om disse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.