Gå til innhold
Arkivverket

[#83689] Vigsler i Bergen (Ytrefjord eller Yttrefjord)


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ytrefjord, Sitona (Balestrand 1884) og Haarklau, Johannes Nikolai (Førde 1892)Ytrefjord, Anna (Balestrand 1886) og Alver, Sigurd (Alversund 1889)Ytrefjord, Astrid (Balestrand 1888) og Førde, Olav (Førde 1885)Vange, Bertha (Vik 1895) og Ytrefjord, Johannes (Balestrand 1891)Ytrefjord, Helga (Balestrand 1895) og Tvedt, Ludvig (Alversund ??1892??)Alle desse vigslene skal ha skjedd i Bergen mellom 1912 og 1930. Er det mogeleg å få greie på:* Nøyaktige datoar og stader for vigslene?* Ludvig Tvedt sin fødselsdato og namn på far hans?* Yrki til alle brudgommane og brudene?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Astrid for spennande og nyttige opplysningar! Eg ser at to av vigslene ikkje finst i Bergen; den første KAN ha vore i Førde; den siste har eg ikkje peiling på i det heile...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.