Gå til innhold
Arkivverket

[#83695] Tønsberg 1865: Jens Bernhard Rode m/familie


Gjest Inger Eik
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Eik

Familien Rode er her: Lenke Jeg har lett etter giftermålet til ekteparet Rode uten å finne det verken i Tønsberg eller i Brevik der de kom fra. Siden deres eldste barn er 11 år, har jeg gått ut fra at de giftet seg en gang mellom 1850 og 1854. Skulle gjerne hatt litt hjelp.Det jeg spesielt er ute etter, er hvem Karen Elise er datter av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde Rossing

Fra FSImage is not available online. Search collectionGroom's Name: Jens Bernhard Rode Groom's Birth Date: 01 Aug 1823 Groom's Birthplace: Groom's Age: Bride's Name: Karen Elise Andersen Bride's Birth Date: 26 May 1826 Bride's Birthplace: Bride's Age: Marriage Date: 08 Jul 1855 Marriage Place: Tonsberg,Vestfold,Norway Groom's Father's Name: Jens Rode Groom's Mother's Name: Bride's Father's Name: Anders Eriksen Bride's Mother's Name: Groom's Race: Groom's Marital Status: Groom's Previous Wife's Name: Bride's Race: Bride's Marital Status: Bride's Previous Husband's Name: Indexing Project (Batch) Number: M42394-3 System Origin: Norway-ODM Source Film Number: 278260 Reference Number:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Eik

Takk for hjelpen, Hilde!Det ser da ut til at de giftet seg bare tre uker før første barn ble født.Jeg fikk nå bekreftet at Karen Elise var tante til Anders Johan Andersen som bor hos dem i 1865. Han ble foreldreløs som 4-åring. Anders Johan var bror til min oldefar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.