Gå til innhold
Arkivverket

[#83697] Fødestad Neset Rom, hvor er det?


Gjest Malin Edvardsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Malin Edvardsen

Hei. Jeg forsøker å spore tilbake min mors pikenavn, Bjørback. Nå har jeg kommet til Jakob Bjørback, født 1865, Neset Rom (I følge 1900 tellingen for 9011 Kvæfjord) Hans kone har jeg klart å følge et par generasjoner lengre bak, men jeg sitter litt fast på Jakob, da jeg ikke finner han i noen kirkebøker (har prøv bla. fra Os og Saltdal pluss et par til, men husker ikke hvilke)All hjelp mottas med takk =DHilsen Malin Edvardsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malin Edvardsen

Har funnet når Jakob og Anne ble gift, men er ikke så god på å tyde kirkebøker, så dersom noen vil hjelpe å tyde, hadde det vært supert =) De står som giftemål nr 18 (se bildet)

bilete10839.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Johansen

Her er forøvrig noen gode tips om hvordan du lager en link til kirkebøkene. Permanent sidelene er å foretrekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Marion Røen

Jakobs dåp (nr 7): Lenke Møre og Romsdal fylke, Eresfjord (Sira) i Nesset, Ministerialbok nr. 552A01 (1845-1879), Fødte og døpte 1865, side 49.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malin Edvardsen

Da må jeg bare få si tusen takk for all hjelp! Dere er kjempeflinke alle sammen! Vielsen jeg la ut i andre innlegg var forresten fra Kværfjord, hvor Anne og hennes familie var fra =)Takk igjen, hilsen Malin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.