Gå til innhold
Arkivverket

[#83720] Oppslag i Ættebok for Vossestrand


Gjest Per Reppen
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Reppen

Nils Kolbeinson (f. 1712 på Overland ??) Kvasdalen i Myrkdalen, Voss, gift 1732 med Gjertrud Botolfsdtr. (f. 1714 på Straume ??) hadde bl. a. dotter:Marta f. ca 1750 som eg har funne sansynleg gift 1779 i Vik i Sogn, med Hermund Hermundson Vikøren.Er det nokon som kan gjera oppslag i ættebok for Vossestrand, på garden Kvasdalen, og sjå om det står noko om dette.Og var foreldrene født som eg nevner ovafor på Overland og Straume?Mvh Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

fødestaden på foreldra står i ætteboka slik du har ført. Når det gjeld Marta så står det ikkje noko meir enn at ho var fødd 1750.Men det står ein kommentar om at Nils var tilsist på Vangsnes i Balestrand. Fjerde kona hans var Marta Guleiksdotter Teigen i Vik. Dei blei gifte 1764.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Reppen

Då ser det ut til at eg er på rett spor :-) Eg har funne ein Nils Kolbeinson Kvasdalen, Vangsnes.Då er det bygdeboka for Vik, Arnafjord og Vangsnes som er neste post. Kanskje det er nokon som har denne og kan gjera eit oppslag?Manga takk for god hjelp, Egil! :-))Mvh Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Reppen

Har du Egil noko meir opplysning om Botolf Straume og Gunhild Johansdtr., foreldrene til Gjertrud f. 1714?Mvh Per :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Tislevoll

Foreldre til Nils Kolbeinsen var : Kolbein Andersson Overland (1681 - 1763)Gbr. Gift 1710 med Martha Olsdtr. Myrland. Søsken til Nils Kolbeinsen var : Lars (1711 - 1732), Øyel, f.1714 g. Overland. Martha Olsdtr. Myrland var fødd i 1690. Kolbein Andersson Overland sine foreldre : Anders Jomarson Overland (1640 - 1736) og Brita Øyelsdatter Straume (1647 - 1726). Søsken til Kolbein var : Anna f.1671 gift Øvre Skjervheim, Ragna, f.1674 gift Helgeland, Lars f.1688, Synneva f.1689 gift Bystølen. Foreldre til Anders Jomarson Overland : Jomar Johannesson Lund, Vossestrand. Bruker på Lund i Vossestrand 1644 - 48, men på Overland fra 1652. Kona til Jomar (og mor til Anders) var Synneva. I tillegg til Anders Jomarson hadde dei sonen : Johannes som budde på Nesheim. Jomar Johannes sin far var : Johannes, han var brukar på Overland frå 1617 - 1628. Mor til Marta Olsdtr. Myrland (f.1690) må ha vore Ola Erikson Igdestveit - Arnetveit f.1660. Kona er ukj. Dei hadde også barna : Torstein f.1683 gift 1710 m. Gjertrud Knutsdtr. Leiddal, Arne f.1696 g. Myrland, Erik f. 1699 g. 1725 m. enkja Kari Knutsdtr. Tvinno.Har ikkje tid til meir nett no, men kan skriva meir seinare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Sidan eg er ferdig med TV-sjåing for i kveld, så kan eg ta litt om Gjertrud, så fyller evt. Svein ut, om han har noko meir.Foreldra til Gjertrud var Botolv Olsson Løn 1674 - 1752. han blei gift i 1712 med Gunhilda Johannesdotter Ettesvoll 1692-1777.Far til Botolv var Ola Knutson husmann på Løn i 1664, merknad om: 'fafver tient ved Compagniet'. Mor til Botolv er ikkje oppgitt. Botolv har oppgitt ein bror Ola, som det ikkje er meir opplysningar om.Foreldra til Gunhilda på Ettesvoll er oppgitt å være Johannes Person fødd på Slen og Gjøri Larsdotter Selland f. 1656. Det er ikkje oppgitt søsken av Gunhilda.Far til Johannes Person var Per Johanson, som var brukar på Slen 1663-1708. Kona ukjent.På Selland finn vi foreldra til Gjøri Larsdotter. Far hennar var Lars Olson f. 1627, gift med Synneva Monsdotter død 1701. Her er ein merknad: 'Lars bøta 1658/59 for eit dyr han hadde skutt. I 1684 laut han bøta for 'Modvillighed udi sin lovlig tilsagte flytning''.Det er det eg finn i ætteboka om anene til Gjertrud.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Tislevoll

Ola Erikson Igdestveit - Arnetveit (f.1660) sin far : Erik Erikson Igdestveit under Arnatveit, Vossestrand, f. ca.1625 ? (årstalet har jeg gjettet på) Han var husmann der på Igdetveit 1664, men seinare brukar på Arnetveit. Kona er ukjend. Dei hadde fleire barn enn Ola, dei andre var : Erik, Torfinn bs. Gavle, Gjertrud bs. Skogstad,og Kolbein.Botolv Olson Straume/Løn (1674 - 1752) Bruker på Straume, Vossestrand. Gift med Gunhild Johannesdtr. Ettesvoll i 1712. Gunhild var fødd ca.1692 og døydde 1777. Dei hadde barna : a)Per, f.1712, d. ung, b) Gjertrud f.1714 Kvassdalen, c)Lars f.1716 bs. Strsume, d) Marta f.1720 g.1774 m. Lars Haldorsen Kvilekval frå Evanger. Botolf sin far : Ola Knutson (f. ca.1640 ?, gjetting av meg)'Hafver tient ved compagniet' Husmann på Løn, Vossestrand i 1664. Kona ukj. I tillegg til Botolf hadde dei sonen Ola. Gunhild sine foreldre : Johannes Person Slen, Vossestrand, budde på Ettesvoll, Vossestrand og Gjøri Larsdtr. Selland, Vossestrand, f.1656. Foreldre til Johannes Person Slen var : Per Johanson på Slen (Sleen), Vossestrand, brukar frå 1663 - 1708, kona ukj. Dei hadde også barna Lars, Anna, ho døydde i 1733. Foreldre til Gjøri Larsdatter Selland var : Lars Olson (1627 - e.1684) og Synneva Monsdatter, d.1701. Lars var brukar på Selland, Vossestrand, Lars måtte bøta i 1658/59 for eit dyr han hadde skutt (skote), i 1684 måtte han bøta for 'motvillighed udi sin lovlig tilsagte flytning. Lars og Synneva hadde også desse barna : Ola, f.1654 gift gbr.på Urdland, Voss, Per f.1658 bs. Løn, Styrkår f.1668 bs. Selland, Marta f.1672 bs. Selland, Ingebjørg f.1678. Lars Olson kan ha vore son til ein Oluf som i 1611 - 1616 var brukar på Selland i Vossestrand. Per Johanson på Slen kan ha vore son til ein Jon som var brukar på Slen (Sleen) i Vossestrand 1603 - 37 (Jon og Johan vart vel brukt om kvarandre på den tida). Fant ut at eg hadde litt tid i kveld likevel nå etter at programmet på Tv m. Ragnar Torseth var ferdig. Denne slekten er også mi slekt framover via Liljedahl og Hopperstad slekt, så eg hadde det nedskrevet her i ein perm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Reppen

Eg ser at du Svein skriv at dette også er di slekt framover via Liljedal og Hopperstad. Då går eg ut frå at koblingen eg har funne mellom Vikøyri og Kvasdalen stemmer.1. Marta Nilsdtr., f. 1750 i Kvasdalen, Vossestrand, gift 1779 i Vik med Hermund Hermundson Vikøren.2. Nils Kolbeinson Kvasdalen f. 1712 på Overland, gift 1732 med Gjertrud Botolfsdtr. Straume, f. 1714. Familien var seinare busett på Vangsnes.Dette er ikkje mi slekt, men slekta til svogeren min.Mange takk for svært god hjelp til Egil og Svein! :-))Mvh Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Tislevoll

Hei Per, ja, går ut fra at det stemmer. Det er Gudmund Balvoll og andre som har gransket det og skrevet opp i Gards og ættesoge hefter /bok for Vik i Sogn. Dei har vel sannsynligvis gått grundig gjennom alt.V.h. Svein. Kjekt å kunne hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.