Gå til innhold
Arkivverket

[#83727] Hvorfor får man tilbakemelding på bare noen innlegg ?


Gjest Kirsti Arctander
 Del

Recommended Posts

Gjest Kirsti Arctander

Jeg lurer på hva som er årsaken til at man bare får epost fra Digitalarkivet på enkelte innlegg man lager, og det kan være i samme debatt! Har opplved det flere ganger, senest nå i kveld og i romjula også .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne B. Kristiansen

Du får kun tilbakemedling (dvs e-mail) på de innlegg som du har lagt inn selv, de andre vil du kun se at de er farget grønt og hvem som var siste som laget innlegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Arctander

Ja, nettopp, Arne. Det som kanskje er poenget er at når jeg ikke får tilbakemelding (jeg vet jo jeg skriver ) men får da de jeg svarer en mail om nytt innlegg? Og i selve debatten jeg deltar i kommer det ikke opp at det er kommet et nytt innlegg, men forrige bidragsyter blir stående som siste debattant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne B. Kristiansen

Det siste har hendt meg flere ganger, men det er vel et teknisk problem som Digitalarkivet ta tak i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Arctander

Ja vi får håpe det. Det er ikke så nøye for meg om jeg får den eposten, men det er jo mest interessant at andre debatanter får mail om nye innlegg enten det nå er i deres egen debatt jeg 'blander' meg inn i (som i kveld) eller det er i min egen debatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Jeg også har opplevd det du beskriver noen ganger, men da har det alltid stått 'Feil i hovedløkka' idet jeg legger inn innlegget. I og med at vi som lager innlegg i andres tråder ikke får epost, regner jeg med at trådstarter heller ikke får beskjed om nytt innlegg. Derfor legger jeg inn et nytt innlegg hvor jeg skriver at forrige ikke ble registrert, og da kommer navnet mitt opp som siste innlegg (som regel).Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.