Gå til innhold
Arkivverket

[#83733] Anton Thomasson, fødd Noreg kring 1840 - foreldre Thomas Aslakson og Andrea?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg har nok ein skikkeleg ''nøtt'' å presentera i kveld. Eg har studert på denne persopnen i mange år, men kjem ikkje nærare ei oppklaring...:Denne vigsli er innført i Dane Co., WI 8.11.1871: https://www.familysearch.org/s/recordDetails/show?uri=LenkeBruri var Britha Hansdotter Urnes (Børtnes), fødd i Hafslo 4.7.1846. Foreldri var Hans Sjurson og Elisabeth Andersdotter, og ho utvandra til Amerika med faren og ei stemor i 1855.Men kven var Anton Thomasson og foreldri hans, Thomas Aslakson og kona Andrea?? Parfolket busette seg i Chicago, IL, og Anton skriv seg for Anthony Thompson.FT1880 syner fødselsår for dei to på 1850 og 1852.FT1900 syner fødselsår for dei to på des. 1840 og juli 1847FT1910 syner fødselsår for dei to på 1842 og 1848Anthony Thopmpson døydde 5.3.1917 og er då sagd vera fødd i Noreg ''about December 1845''.Utvandringsåri er oppgjevne, i 1900 til 1868 (han) og 1869 (ho), og i 1910 til 1868 (han) og 1860 (ho)!Utifrå dette kan me vel konkludera med at Anton er fødd i desember månad kring 1840-1842, men kvar??Alle gode tips vert mottekne med stor takksemd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Hei Lars,kom over dette ekteparet i 1865 i Brunlanes. De har en sønn Anton, født i 1841 - [url="http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1865&knr=0726&kenr=003&bnr=0066&lnr=00>LenkeHer er dåpen til nevnte Anton, født 20.12.1841 - Vestfold fylke, Brunlanes, Ministerialbok nr. 3 (1834-1845), Fødte og døpte 1842, side 122-123. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Grethe, eg veit ikkje kva eg skal seia! Denne Anton frå Brunlanes er ein skikkeleg god ''kandidat'' for Anton Thompson. At han er fødd i desember kring 1840 med foreldre Torger Aslakson og Andrea. Det er som ''hand i hanske''Eg har difor vore inne i kyrkjebøkene for Brunlanes for å sjå etter utvandringi, men finn ikkje nokon som høver. Ikkje heller finn eg nokon i passasjerlistene for Christiania!Siste voni er då kanskje bygdeboki for Brunlanes...? Kanskje ein eller annan kan gjera eit oppslag for meg for å sjå kva som står om lagnaden til denne Anton?Eg takkar på ny for kjempeflott innlegg, Grethe, og har skrudd voni opp ganske mange hakk!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Jeg har funnet den aktuelle familien på plassen Trulle under Tanum prestegård i Brunlanes (Bygdebok for Brunlanes, bind III, del 1, Tanum sogn, s. 9). Her står det at Torger Aslaksen var husmann fra 1838-1871, og at han var gift tre ganger. Anton var eldste barn i tredje ekteskap.Det står ikke noe om at Anton utvandret, så da er vi egentlig like langt. Men det står heller ikke noe i bygdeboka om at Torgers tredje kone og Antons mor, Andrea, døde i 1866 av tæring - Vestfold fylke, Brunlanes, Ministerialbok nr. 5 (1862-1877), Døde og begravede 1866, side 316. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=3070&idx_id=3070&uid=ny&idx_side=-318>Lenke Permanent bildelenke: Lenke.Enkemannen Torger Aslaksen døde i 1871, med oppholdsted Larvik - Vestfold fylke, Brunlanes, Ministerialbok nr. 5 (1862-1877), Døde og begravede 1871, side 336. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: LenkeDen yngste søsteren til Anton, Jørgine, født 1851, ble gift med Peter Sedor Larsen og de flyttet til Larvik i 1874 iflg. bygdeboka - her er de i f.t. 1875 for Larvik:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.