Gå til innhold
Arkivverket

[#83737] Ole Olson Finneberg, fødd Vestre Slidre 1853 - til Amerika med foreldri i 1867?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå Amerika får eg opplyst at Ole Olson Finneberg, fødd på plassen Finneberg under prestegarden i Vestre Slidre 20.7.1853, som son av husmann Ole Svendson og kona Kari Guttormsdotter, skal ha utvandra til Amerika med foreldri sine i 1867!FT1900 og FT1920 stadfester utvandringsåret 1867, medan FT1910 og FT1930 seier han utvandra i 1866!Men no har eg søkt både i utflyttelistene i kyrkjebøkene for Vestre Slidre og likeins i FT1865, men eg finn ikkje spor etter denne huslyden ib Vestre Slidre! Kan dei ha flytt fleire gonger og utvandra frå ein annan stad? Hallingdal?Eg står bom fast, men vonar at kanskje einkvan kan greia løysa dette problemet for meg!Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chris Bingefors

Det finns år 1900 i Marshall, Minnesota en man som kan passa: Household Gender Age Ole Finberg M född juli 1853 i Norge spouse Anna Finberg F child Olaf K Finberg M child Anders M Finberg M child Clarissa Finberg F child Selmer R Finberg M child Malina Finberg F child Cora Finberg F child Rhoda Finberg F child Malvin E Finberg M Bertha Loughrige F (från Family Search)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chris Bingefors

Detta bör vara samma (Minnesota Death Index), han kallas Ole Olson Finberg: Name: Ole O. Finberg Death Date: 30 May 1940 Death County: Pennington State File Number: 011858 Certificate Number: 011858 Certificate Year: 1940 Record Number: 840213 11 maj 1891 får han 160 acres homestead i Marshall County.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Ann-Mary, Chris og Carsten for fleire spennande og gode innlegg! Og du, Carsten, har løyst heile problemet då du fann passasjerlista frå 1865! Der ser ein døme på at ein ikkje alltid skal stola på opplysningar frå amerikanske folketeljingar!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.