Gå til innhold
Arkivverket

[#83740] DIS-forum- Danmark


Gjest Anita Holck
 Del

Recommended Posts

Gjest Anita Holck

Kan noen hjelpe meg med følgende:DIS Danmark har fått ny hjemmeside. Tidligere kunne jeg logge meg inn med det samme brukernavn og passord som jeg bruker i DIS Norge, men dette kommer jeg nå ikke inn med i Danmark. Er det blitt slik at man må melde seg inn i DIS Danmark, eller gjelder fortsatt det norske medlemsskapet? Må jeg bare lage meg et nytt brukernavn og få tilsendt nytt passord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Det var nytt for meg at man kunne bruke det norske DIS-medlemskapet.Så rart. Jeg er medlem begge steder, så der har jeg kanskje lurt meg selv ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Salicath

(4): Jeg hadde full adgang til nevnte kilde og har brukt den mange ganger siden jeg registrerte meg 15. nov. 2010. Jeg forsøkte meg selvsagt først med gammelt brukerid for DIS Danmark, men fikk mailbekreftelse på at jeg måtte gå veien om ny registrering.Nå ser jeg at jeg ikke kommer inn på Amtskort lenger, men de fleste av de andre valgene virker fortsatt.Jeg er ikke betalende bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Holck

Takk for hjelpen!Jeg måtte bare registrere meg med nytt brukernavn og velge en adgangskode selv. Dermed kunne jeg logge meg inn og svare på innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.