Gå til innhold
Arkivverket

[#83743] Markøren hopper tilbake


Gjest Johan Arthur Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Johan Arthur Hansen

Jeg har av og til problemer ved skriving både i mail, Word og i slektsprogrammet og det som skjer er at markøren hopper tilbake slik at jeg skriver inn i noe som jeg allerede har skrevet. Noen gode råd for å bøte på dette hadde vært bra. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erling Hoel

Hei1Dersom du bruker trådløs mus og den ligger på et nøytralt underlag, hender det at musa løper løpsk.Prøv å legge musa på et sort underlagErling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Takk for tipset, men jeg bruker et sort underlag! I tillegg så er den ikke trådløs, men jeg kan teste ut en trådløs mus for å se om det er noen forskjell. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erling Hoel

Hei!Fant ved en tilfeldighet beslektet problemstilling på DIS Danmarks forum:AdministratorBeskeder: 117 Personlig besked (Offline) Tekst, der hopper i forum « Dato: Fredag 08 10 2010, 21:23 » Svar med citatCitat Hej i forum Nogle har beskrevet, at de oplever at teksten 'hopper', når de skriver meget lange indlæg i forum.Når du står på siden med fejlen skal du vælge: Side, Kompatibilitetsvisning i din browser. Så er problemet løst en gang for alle. (se vedlagte fil)Fejlen er konstateret i browseren Internet Explorer 8. Ved brug af andre browsere, f.eks. Firefox er fejlen der ikke.* kompatibilitetsvisning.jpg (89.77 KB, 800x370 - læst 65 gange.) Anmeld til moderator Logget Venlig hilsen Mette Fløjborg webmaster@dis-danmark.dk Leif Bærtelsen MedlemBeskeder: 34 E-mail Personlig besked (Offline) Sv: Tekst, der hopper i forum « Svar #1 Dato: Lørdag 09 10 2010, 11:52 » Svar med citatCitat ... og så kan kompatibilitetsvisning iøvrigt også slås til eller fra ved at benytte knappen umiddelbart til højre for adressefeltet i browseren Cool Erling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.