Gå til innhold
Arkivverket

[#83761] Foreldrene til Ole Olsen Kværnstad f 1873/1874 Hemne, Sør Trøndelag?


Gjest Frank Roland
 Del

Recommended Posts

Gjest Magne Østhus.

Hei på nytt !Beklageligvis så virket ikke de lenkene som tenkt, men du finner en del med å søke i ' Hemneslekt 'Mvh. Magne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Rottem Krangnes

Eg har eit langtidsprosjekt gåande med å systematisere informasjon frå primær- og sekundærkjelder som eg samla inn på 1990-talet, men bygdebøkene for Meldalen hjelper så vidt eg hugsar eit stykke på veg når det gjeld forfedrane til Ola.Ole Olsen Kvernstad var bror til oldefar min, og eg kjenner til minst to ulike fotografi av far og stemor til desse brørne, Ole (daglegtale: Ola) og Serine Kvernstad. Bileta heng på ein vegg ein annan stad i ladet, men eg kan formidle digitale kopiar i løpet av våren dersom det skulle vere interesse for det.Familietradisjonen fortel at då oldeforeldra mine i samband med ekteskapsinngåinga i Trondheim skulle ta brurebilde, ville ikkje enkjemannen Ola stå åleine ved sidan av brudgommen når brura hadde begge sine foreldre med. Løysinga blei at Serine, farsyster til brura, tok plassen ved sidan av far til brudgommen. Det skal ha vore starten på det som nokre år seinare blei ekteskap mellom Ola og Serine. Venlege helsingar, Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frank Roland

Hei Magne & Lars - takk for oppklaringer i denne saken.Tar gjerne imot mer info/bilder om du har dette senere Lars. Min mailaderesse er frnk.rlnd@gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.