Gå til innhold
Arkivverket

[#83764] P(eder) M. Jensen (1854) og Adolph Jensen (1847) - brør fødd i Noreg, men kvar?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg har nok ein skikkeleg ''nøtt'' frå Minnesota som eg tross årevis med leiting ikkje har greidd å løysa! Kanskje er det von i Brukarforum?Denne huslyden finn eg i Red Wing, Goodhue Co., MN i FT1880:----------JENSEN, P. M. 26 Nor Nor Nor merchantJENSEN, Marie 28 Nor Nor Nor wife - keeping houseJENSEN, Herman 3 MN Nor Nor sonJOHNSON, Andrea 18 MN Nor Nor servantJENSEN, Adolph 33 Nor Nor Nor brother clerk----------P. M. Jensen og Marie Urness gifte seg i Minneola township, Goodhue Co., MN 12.10.1876. Sonen Herman Betcher var fødd i Red Wing, MN 30.8.1877.Marie Urness var fødd som Maria Andersdotter Urnes i Hafslo i Sogn 15.5.1853 og utvandra til Amerika med foreldri Anders Johnson og Malena Anfindsdotter i 1862.Men so var det desse to brørne, P(eder) M. og Adolph Jenssøner, KVEN VAR DEI?P. M. Jensen døydde før 1887, og i 1889 gifte Marie seg att i Alma, WI og flytte dit!Eg vonar at kanskje einkvan dreg kjensel på desse brørne, og eg lever i voni... Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

En kandidat: Adolf Jensen emigrerer fra Oslo i 1879, han er baker, 34 år, reisemål Red Wing, Minnesota. Han var bosatt i Røros Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Lars J. for spennande innlegg!Eg finn Adolph Jensen fødd på Røros 9.5.1844 som son av Jens Johnson og Ingeborg Pedersdotter (https://www.familysearch.org/s/recordDetails/show?uri=[url="http://pilot.familysearch.org/records/trk:/fsrs/rr_416255547/p1&hash=HloWXpZgU9zB10k5M56iYku8TUc=>Lenke)Og foreldri hans er på Røros i 1865, men ingen son P.M. fødd kring 1854... (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chris Bingefors

Från History of Goodhue County, 1878: JENSEN, P.M., dealer in agricultural implements. Born in Norway, June 15, 1846. Emigrated from his native country to Red Wing in 1871, when he engaged as clerk for Betcher & Alley and in 1876 went into business with E.H. Alley. Married Mary Johnson in 1876. She was born in Norway, May 4, 1853. Andrius Martin Herman is his only child. History of Goodhue County, Red Wing, MN 1878.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chris Bingefors

Jag vet inte om detta är rätt person, död i Minneapolis: name: Adolph Jensen gender: Male burial date: burial place: death date: 04 Jun 1909 death place: Minneapolis, Hennepin, Minnesota age: 64 birth date: 1845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chris Bingefors

Här en till, åldern i dessa ska man inte tro så mycket på:Minnesota State Census 1905 name: Adolph Jensen event: Minnesota event date: 1905 event place: Minneapolis, Ward Number: 06, Hennepin, Minnesota gender: Male age: 56 race: White birthplace: Norway estimated birth year: 1849 father's birthplace: Norway mother's birthplace: Norway page: 240 line number: 8 film number: 928784 digital folder number: 004520280 image number: 00720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.