Gå til innhold
Arkivverket

[#83768] Søk etter Astrid Antonie Martiniussen, Fredrikstad


Gjest Wenche Lundberg Bossum
 Del

Recommended Posts

Gjest Wenche Lundberg Bossum

Er det noen som har kjennskap til hvor Astrid Antonie Martiniussen eller Lauritsdatter ble av. Hun var født 23.1.1900 i Bølingshavn på Hvaler. Bor sammen med sin mor, som er enke, i Seierstengaten i Fredrikstad i 1910.mvh Wenche L Bossum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg legger i den du søker opplysninger om her fra 1910-tellingen: LenkeHar du lett i Dis gravminner etter om hun er begravet i Fredrikstad?Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wenche Lundberg Bossum

Takk for svar.Jeg har allerede funnet henne i 1910-tellinga, men vet ikke hvor verken hun eller moren ble av etter 1911. Foreldrene fikk også en sønn i 1905, Bjarne Birger. Han blir oppfostret hos morens bror på Rjukan, og finnes der i 1910.Har funnet hans gravminne.Faren døde i 1907.Har også lett på gravminner, men ikke funnet noe.mvh Wenche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Hildrum

kan dette være Marie.2585349 Marie Martinussen Slettet 1991 04 12 006 Borge gravlund Fredrikstad BorgeLenkeDet er kanskje ikke sannsynlig at de idag vet hvem som hadde gravstedet, men det går an å høre. Kanskje de ihvertfall vet når hun døde, og så muligens prøve avisene for den tiden.Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Narten

Kanskje en ide å søke etter henne via hennes brors etterkommere. Finner Bjarne Berg konf. i Sauda, Rogaland i 1919. Døde der 10.10. 1981. Hans kone, Marie f.20.3. 1917 d.22.8. 1998. Graven er ikke slettet. Kontakt avisen'Ryfylke' for dødsannonsen for evt. barn. De vet vel hvor tanten ble av.Mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wenche Lundberg Bossum

Takk for henvendelse fra Anne. Det var nok ikke rette person.Takk for svar fra Terje. Jeg hadde funnet graven til Bjarne og hans kone i Sauda. Men har lett lenge etter hans konfirmasjon uten å finne den. Skal prøve å gå denne veien.mvh Wenche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wenche Lundberg Bossum

Takk til Terje for informasjon om konfirmasjon på Astrids bror. Da fant jeg henne gift året etter i Sauda. mvh Wenche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.