Gå til innhold
Arkivverket

[#83777] Søker etter Johan Marius Mikalsen Rundsvoll sin slekt i Canada/ Usa


Gjest Torunn Bach
 Del

Recommended Posts

Gjest Torunn Bach

Johan Marius Mikalsen Rundsvoll f. 02.09.1892 på gården Rundsvoll av foreldre Mikal Johan Lassius Jakobsen f.1852 og Grete Christine Nilsdatter f. 1863 Giftet seg med Anna Margrethe Nilsen f. 06.06.1888 Kragerø. tror de giftet seg i Rjukan da deres to barn er født der.. Magnus Werner f 1917 døde 28.07.1919 Ragnar Bjørn f 22.05.1920 Rjukan. Johan finner jeg som emigrant fra Oslo den 08.04.1922.. Kone og barn reiste vist etter den 03.07.1924 , men de finner jeg ikke... Har fra fjern slekt at Johan døde den 11.10.1943 i Vancouver . men er det Usa eller Canada? har prøvd å finne de men står fast, og om det er etterlevende etter de der borte. Tror Ragnar Bjørn giftet seg m en Evy av Svensk opphav.. og fikk en sønn Robert( Bobby) f på slutten av førti årene. Har ikke peil på hvor jeg skal begynne å lete. Så om det er noen flinke slekt forskere der ute som kanskje kan hjelpe meg ?? på forhånd takk. Mvh Torunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Angående sønnen Ragnar,født 22 mai 1900: Fant en Ragnar Michelsen,født 21 mai 1900 som døde i Brooklyn i mars 1982. Men fødselsdatoen er altså 1 dag 'feil' i forhold til 'din' Ragnar.:Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torunn Bach

Stemmer med din første lenke Ann- Mary .. trodde ikke det var andre som lette etter han men det er fra de jeg har fått opplysningene.. Torunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.